четвъртък, 9 януари 2014 г.

1221. БЕЛИЯТ ГЪЛЪБ - ПРАТЕНИК СВИШЕ - 14.01.2011... /9.01.2014/





ПРЕКРАЧВАЙКИ ПРАГА НА ОТВЪДНОТО, ТИ НЕ СПИРАШ БИТКАТА СЪС ЗЛОТО...


В памет на Ангел Ангелов Ангелов, 
мой сродник - светла му памет!
-------
ПО-ЖИВИ ОТ ВСЯКОГА!

Поклон пред вас, деца на светлината,

от злите сили рано покосени!
Възмездие сте днес и сила свята -
закрилница на земните ни гени.
Сполай ви за подкрепата небесна,
затуй, че с огнен меч громите мрака!
За вас са мойте херувимски песни!
Пред подвига ви храмът се разплака!                                                                                      


9.01.2014,
Изминаха 3 години, откакто един добър човек се спомина
но всъщност премина във вечността!...
Ангел Ангелов Ангелов= 147
147=Агнец+Спасител
147= ЧУДОТВОРЕЦ
147= САЛТО МОРТАЛЕ /итал.=смъртоносен скок/
147= ДЕВА МАРИЯ+БОГ СИН
147= СЛЪНЦЕ/100/ + ЗДРАВКА/47 - Здравка е съпругата на Ангел//
147= меденка "сърце"
/както всяка сутрин, така и днес към кафето си прибавих канелена  меденка "сърце", която сама съм направила по рецепта на Здравчето, моята любима братовчедка, завинаги свързана със светлината на Ангел/.

ГЪЛЪБЪТ НА СВЕТЛИНАТА 


БЕЛИЯТ ГЪЛЪБ Е СИЛА НЕБЕСНА.
НОСИ ЛЮБОВ СЪС ДУША НА ПРИНЦЕСА...
ДОЙДЕ ЛИ БЕЛИЯТ ГЪЛЪБ ТЪДЯВА,
ЛОТОС БОЖЕСТВЕН ВЪВ ТЕБ ЗАСИЯВА...
СЯКАШ СЕ СЛИВАШ ЗА МИГ С ВИСИНИТЕ,
ЧЕРНИ ПРОКОБИ ПОБЯГВАТ РАЗБИТИ...
ВСИЧКО НАОКОЛО ГРЕЕ В  ЗЛАТИСТО,
ЖИВА ВОДА В ТВОЯ МИР СЕ РАЗПЛИСКВА.
РАДОСТ ОКЪПВА ДУШАТА ТИ С МЍРО
С ПЕСЕН ВЪЛШЕБНА ТЕ МИЛВА  ВСЕМИРА...
БЕЛИЯТ ГЪЛЪБ ГО ПРАЩАТ ОТ ГОРЕ,
ДА НИ ПРЕВРЪЩА ВЪВ БЛЕСНАЛИ ХОРА!

8ч.20мин.,26.04.2012.
Белият гълъб е символ на Светия Дух.
БЯЛ ГЪЛЪБ=116= МАРИЯ ИВАНОВА /аз/



РАЗКАЗ ЗА СПЕЦИАЛНИЯ ДЕН ЧЕТИРИНАЙСТИ ЯНУАРИ,
КОЙТО МЕ ЗАРАДВА С ЕДИН  БЯЛ ГЪЛЪБ...

Днес е 14-ти януари. На връх рождения ден на майка ми / да е жива и здрава!/,
към 15ч. и половина преживях нещо удивително. Бях близо
до прозореца в стаята ми, когато забелязах красив БЯЛ ГЪЛЪБ,
кацнал 
върху външната част на климатика. Дремеше на фона на
синьото небе. Докато се любувах на неочакваната идилия,
птицата 
дойде на перваза. Наблюдавах с интерес как крачи напред-назад, 

спира се, поглежда ме право в очите и
невъзмутимо продължава своята зимна разходка покрай прозореца.

Когато отново се върна и легна върху климатика, реших, че ще е
грехота, ако не го снимам, преди да е отлетял. Но първо беше
редно да го нахраня, нали? Взех малко 
хляб и отворих прозореца с
известен страх, да не го прогоня. Но, слава Богу, той не се уплаши.
Гледаше 
ме съвсем отблизо, закован на едно място - точно като
хипнотизиран. Поръсих трохи. Белият 
красавец започна лакомо
да кълве. Беше идеалният фотомодел. Щраках през стъклото кадър
след кадър. 
Щом свършиха трохите, му подадох коричка хляб,
която стисках здраво. А нашият, вместо да се сепне, 
продължи
да пълни гушката на бързи обороти.
Тогава неволно си спомних за площад "Сан Марко" във Венеция

където в годината на Златния дракон /1988г./ ято гълъби ми кацаха 
по главата и по раменете,
докато други се надпреварваха да ядат трохи директно от шепите ми.
Гледах с умиление как моят неочакван гост се гощаваше, когато
неочаквано се случи нещо. И то засили вълнението ми
.
Крилатият приятел хем кълвеше подадената коричка, хем започна
да издава гърлени звуци 
на доволство - пееше. Представяте ли си -
идва отнякъде небесен ангел, 
започва да контактува с дланта ти и
на всичкото отгоре подхваща песен, 
като че цял живот те е познавал!
Не спирах да го снимам през 
стъклото с другата ръка, а той не
обръщаше никакво внимание нито на светкавицата, нито на
прещракванията - яде и гука от удоволствие. 

Контактът ни продължи около час.
После бялата красота отлетя, оставяйки ми
 спомена за едно
изключително силно, нереално силно преживяване. Дали ще дойде пак? -
Ще видим...
Замислих се, търсейки скритата логика на случилото се. За пореден
път имах чувството, че участвам в специален, предварително
начертан сценарий. Защото малко преди появата на гълъба и преди
известието на братовчедка ми, което възприех като знак за нещо,
имах скъпи гости - моят син Боби и 
приятелката му, които долетяха 

от своята Флоренция. Тук идват два пъти в годината - през лятото и през зимата.

Синът ми БОРИСЛАВ=77 =архангел, е роден през 1983 година,
която има цифра 102/ 19+83=102/.
 А 102= Свети Дух=България
 /символ за Свети Дух е точно белият гълъб/.

Налице е и БЕЛИЯТ ГЪЛЪБ - кацна на перваза ми, привлечен от магнетизма на моята цифра 116 ...Защото двете ми имена по кръщелно имат цифра 116= БЯЛ ГЪЛЪБ.

Да добавя още един факт: Синът ми е роден на 13.08.1983 = 13+08+19+83=123

123 = БОЖИЯТ СИН= ЗЛАТЕН ДРАКОН
ТРИНАЙСТИ = 116= БЯЛ ГЪЛЪБ
Когато човек развива своите добродетели, той малко по малко активизира светлината на своите цифри и съдбата му се изчиства от болести, от катастрофални събития, от зли хора. Така се превръща в човек-светлина, във възмездие за злото.

Освен това името му е равно на 77.
БОРИСЛАВ=77= АРХАНГЕЛ =ЗЕМЯТА. 
Дори да ти се иска, няма как да натъкмиш нещата. Цифрите на позитивната енергия, която е в гените на едно тяло, са си цифри. И те вървят с теб още от раждането ти, непрекъснато отключваш тяхната огнена мощ чрез добродетелни помисли и дела, докато израснеш до високите върхове на своята духовност. Така ти всъщност сам напътстваш съдбата си, заложена в цифрите на имената и на рождената ти дата.

Но нека да се върнем към АНГЕЛ, покойният съпруг на братовчедка ми Здравка.
Днес неговият Дух  се появи най-неочаквано за мен - като силна емоция.
Но забележете как интересно се разви всичко.
Малко преди идването на гълъба, ми телефонира моята
първа братовчедка от Димитровград, за да ми съобщи
тъжната вест, че преди 5 дни, на 9-ти януари е починал съпругът
ù АНГЕЛ АНГЕЛОВ АНГЕЛОВ /мир на праха му!/.
Звънка телефонът, чувам тъжната вест и в същото това време виждам как бял гълъб каца на перваза ми. Изумях. Казах ù какво се случва, та ми отговаря, че цялата е настръхнала, а аз я моля да прекъснем разговора, за да снимам гостинчето...
Сега да ви насоча към цифрите, тясно свързани със случващото се.
Забележете -
решила да ми съобщи вестта точно след пет дни /пет=41/, точно на 14-ти януари!
След малко ще видите какви са енергийните цифри на днешния ден. Напомням, че именно цифрите с тяхната енергия ТВОРЯТ СЪБИТИЯТА В ЖИВОТА НИ.
Но нека да погледнем самата дата, когато нейният Ангел е "отлетял"
с крилата на БЯЛ ГЪЛЪБ към другото измерение.
На 9.01.2011 отговаря числото 41 /9+01+20+11=41/.
41= ЦАР= ПЕТ /петте дни/.
Енергията на Ангел е избрала числото на кончината му 41 като знак,
който съобщава на човешкото подсъзнание чрез вибрацията си, че
след пет дни ще се случи нещо важно за всички нас, свързано със
светлината, която ни изпраща НЕБЕСНИЯТ ЦАР.
Защо казвам "небесен" ли? Защото, когато се изчисли СЛОВЕСНИЯТ
еквивалент на 41, се получава скритата енергия на 9-ти януари, която носи

излъчването на Небесния цар Христос:

ЧЕТИРСЕТ/118/и ЕДНО/40/= ХРИСТОС/118/ и СИЛА/40/=158 .
158= МАРИ ХИГЕЛС/111/ + ЗДРАВКА/47/
158= НЕБЕСЕН ЦАР/111/ + ЗДРАВКА /посланието е до нея чрез моята цифра111/

Никак не е случайно, че на този ден с цифра 41 ми звъни Здравка -точно на мен, Мари Хигелс, а в същия този момент бял гълъб каца на прозореца ми.

Между другото, космическото име на Бог е СИЛА/Сила=40=здраве=Мари/.
Да вметна нещо - изчисляваме думите така, както ги изговаряме в ежедневието си.
Например, не казваме "четиридесет", а "четирсет".
Изводът  от изчисленията на този ден е, че заедно със смъртта на Ангел, в телата на хората, притежаващи цифрите на Небесния цар Христос - 118 и 111, днес ударно се е пробудила голяма част от генетично заложената в хората светлина.
А чрез датата 9-ти януари /41/  Ангел, отивайки си от този свят, е поел в себе си огромни количества ледени енергии, причиняващи болести и смърт, които са в
пространството около нас и нападат човешките тела.
По този начин такива като Ангел изиграват своята роля на
СПАСИТЕЛИ за всички хора. Но го правят тихо, скромно,незабележимо.
Поклон пред съдбата им на ангели с човешки образи.

И още една важна  цифра притежава 9-ти януари, когато Ангел е преминал в другото измерение:
ДЕВЕТИ ЯНУАРИ = 139 = 37 + 102
139= АНГЕЛ/37/ + СВЕТИ ДУХ/102/
Това е Белият гълъб, кацнал на прозореца ми днес, изпратен от светлината на Ангел - СВЕТИ ДУХ.
При мен го е довела цифра 139=девети януари,  защото тази цифра означава още:
139= МАРИЯ/70/ + ЛОТОС/79/
ЛОТОС = 79
79 е цифрата на рожденото ми число /сумира се датата, месеца и годината на раждане, като не се редуцира/.
Моята отключена от преди много години  чудотворна светлина го е привлякла с магнетизма на цифрата ми на раждане 79.
Ето го пътят, по който нашите небесни  покровители ни пазят и напътстват в развитието ни като духовни хора - пътят на истината, давана ни от нашите цифри. Тази истина ви я давам не случайно. Чрез нея се отключва генетично заложената във вашите индивидуални цифри здравословна енергия. Така растем - като научаваме все повече от скритите истини в техния математически образ, двигател на нашите съдби.
Именно по тази причина ви разказах днес за емоционалните ми преживявания с
БЕЛИЯ ГЪЛЪБ - една безценна истина за скритите връзки на реалността с духовното ни извисяване, напътствано свише от лотосната светлина на нашия Създател.

На днешния ден - 14.01.2011г. - духовните хора подсъзнателно
получават отговор на много от своите довчерашни въпроси чрез този разказ и чрез изчисленията, които ви подарих. 
В това се състои силата на проглеждането - да научите истините, за които и хабер си нямаме, а те градят човешката съдба.
14.01.2011г., денят на БЕЛИЯ ГЪЛЪБ, който ми бе изпратен, е и  празник на циганите, известен като 
Банго Васил, циганската Нова година. Но е и рожден ден на майка ми  Йорданка /74= Иисус= Йорданка/, както вече споменах в началото.
Ето каква  е позитивната енергия на днешната дата, неутрализираща до известна степен леденото излъчване в циганските тела, опасно излъчване, което  носи толкова много нещастия и на самите тях, и на околните:
БАНГО/36/ ВАСИЛ/43/= 79= ЛОТОС /а е и моята рождена цифра/

ЧЕТИРИНАЙСТИ/155/ ЯНУАРИ/91/ = 246
246=СВЕТИ ДУХ/102/ + МАРИЯ/70/ + ИИСУС/74/

Негативната енергия на цифрата на днешния ден е:
246= ДАЛАС//37/ +СМЪРТ/94/+ 22.11.1963/152/
Това е чудовищната енергийна зла сила убила Джон Кенеди.

Сега виждам, че Далас=37= АНГЕЛ /Кенеди директно се е превърнал в онзи АНГЕЛ, който и до ден днешен е закрилник на слабите и беззащитни хора на Земята.
------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар