сряда, 29 януари 2014 г.

1239.В КИТАЙ РАЗСТРЕЛВАТ ЗА КОРУПЦИЯ...



Мари Хигелс:
ЕТО Я ИЗРОДЕНАТА ФОРМА НА КОМУНИЗМА В ДЕЙСТВИЕ!...
И знаете ли кое е най-ужасното: че елементарно мислещите българи, дето се вихрят из Фейсбук, в по-голямата си част искат и у нас да се въведе тая мярка на злите сили - масов ра
зстрел! Което потвърждава моето твърдене, че бесовете на комунизма са в телата и на повечето от тези, които защитават Герб. Като им чета злобните истерични изказвания, срам ме хваща, че имаме обща родина!
Ами че те с лека ръка биха забили нож в гърба и на Бойко Борисов, щом не желае да им върви по гайдата и да беси на площадите червените си опоненти в политиката...
---

http://mall359.com/китай-10-000-държавни-чиновници-разстреляни-за-корупция-през-последните-12-години-225-obiavi.html



Агенция КРОСС съобщава, че за периода от 2000-та година досега в Китай са разстреляни близо 10 000 държавни чиновници, които са уличени в корупция. За същото време други 120 000 са били осъдени на различни години затвор, уточняват китайски източници.

Очевидно това е една от причините за нарастващото могъщество на страната в световен мащаб.
------
ИЗКАЗВАНИЯ ВЪВ ФЕЙСБУК СРЕД ЗАЩИТНИЦИТЕ НА ГЕРБ - ГРУПА, В КОЯТО И АЗ ПУБЛИКУВАМ СВОИ ВИЖДАНИЯ, НО КОРЕННО РАЗЛИЧНИ ОТ ЦИТИРАНИТЕ ТУК:


Грета Х. 
Не е лошо да вземем пример от тях ...

Даниела К.
Не съм убедена, че искам да приличам точно на тези изроди, нито бих искала да вземам какъвто и да било пример - за каквото и да е!


Ксанти П. 
ЗА КРАЖБИ - РЯЗАНЕ НА РЪЦЕ!!



Мария К. 
Докато не стане така във България няма да се оправим!!! Аз съм за !!!!


Виктор Л. 
САМО С ТАКИВА ДЕЙСТВИЯ БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ ОПРАВИ !!! ВРЪЩАНЕ НА СМЪРТНОТО НАКАЗАНИЕ И ПУБЛИЧНА ЕКЗЕКУЦИЯ НА СТАДИОНА ! АЗ СЪМ ... 
ЗА !!!


Детелин А.
А,БЕ, КОМУНИЗЪМ-АМА ВЪРШИ РАБОТА МАЙ.
ТО ЗАТОВА СЕГА КИТАЙ ТАКА ЯКО ДЪРПА НАПРЕД.
ЦЯЛ СВЯТ НИ КАЗВА-ЗАКОН СЕ ПРАВИ ОТ ПРОКУРОР И СЪДИЯ-И АКО НЕ СПАЗВАШ-АУТ.


Даниела К.
Май доста ревахме от бай Тошовия режим-Белене на никого не харесваше преди 20 -ина години, но ние сме си късопаметни-това е всеизвестен факт

Няма коментари:

Публикуване на коментар