понеделник, 27 януари 2014 г.

1236. ЗЛИТЕ КЛЕТВИ И КАЛНИТЕ ОБИДИ НИ ВЛЕКАТ КЪМ ДЪНОТО! /27.01.2014/



Stefka P.:
Долен лъжец и ибрикчия!Демагог и гъзолизец!Колко ли тъпаци ще се излъжат да гласуват за това долно продажно лай..?!

Мари Хигелс:
А бе, стига сте му обръщали такова внимание на Капута! Важното е, че много от свестните българи си отвориха очите и са вече твърдо за Герб. Оставете го тоя с неговата пасмина, която му вярва. -" За всеки влак си има пътници".
Нека да сме по-мъдри, а да не злобеем по най-първобитния начин, който ме кара да се срамувам, че съм българка и че защитаваме обща кауза. Важно е да си сдържаме злобата, защото ТЯ Е НОЖ В ГЪРБА НА ГЕРБ - повярвайте ми. Ако дивата омраза ни завладее и ни роботизира, ако тя ни кара да се превръщаме в АБСОЛЮТНО КОПИЕ НА БОЛЕН ЛИДЕРОВ с неговото:
"ПРОКЛЕТИ ДА СТЕ!
ПРОКЛЕТИ ДА СТЕ!
ПРОКЛЕТИ ДА СТЕ!",
ние наливаме вода в мелницата на злите сили и това удря по Бойко Борисов! Преди около месец изтрих от моя списък с приятели един много активен фен на ГЕРБ, който абсолютно по същия начин проклинаше като дърта циганка онези от лагера на тройната коалиция. Щом в армията на Герб стоят такива елементарно мислещи поддръжници, които псуват, кълнат, ругаят като долнопробни същества, скоро няма да се стигне до великата победа на ДОБРОТО НАД ЗЛОТО В БЪЛГАРИЯ.
Предупреждавам - от известно време трия от моя списък с приятели хора с гнусни изказвания, с обиди, изливащи се от душата на каруцар. Целта е да се извисяваме духовно, а не да излъчваме студ и миризма на клоака. Я малко си овладейте ледените страсти и недейте да ме карате да се гнуся от вас, независимо, че също като мен сте гласували за ГЕРБ. За мен вие сте не по-малко опасни за мисията на партията, създадена от Бойко Борисов!
27.01.2014.
---
Снимката - едно от моите цветя излезе на кадър като разярен звяр...

Няма коментари:

Публикуване на коментар