понеделник, 20 януари 2014 г.

1226. ТЯЛОТО МИ Е ГЕНЕРАТОР НА ТОПЛИНА И ПРЕЗ ЗИМАТА ТОПЛИ ДОМА МИ...



У дома продължавам да не включвам отопление, а температурата в хола ми днес, на 20-ти ЯНУАРИ, е 23 градуса - целият ноември, декември, та до днес домът ми е топъл, без наличието на друг източник на топлина, освен собственото ми тяло - генератор на позитивна енергия.
Пак да повторя - нашият блок няма парно от няколко години и съответно нямаме топли тръби, минаващи през апартаментите.
Тъй като работя денонощно с енергиите на тялото си, то преобразява идващите към мен огромни потоци от ЛЕДЕНИ ЕНЕРГИЙНИ ЧАСТИЦИ във фотони и така генерира огромна топлина - здравословно излъчване, което поддържа температурата в дома ми на 22, а понякога достига и 24 градуса /в коридора и в банята - също е топличко/.
Сметките ми за ток посочват:
- ноември е 18лв.,
- декември е 20лв./защото за Коледа и Нова година приготвих разни вкусотии/.
По този начин вече сте наясно, че позитивните хора, тези които като мен не излъчват омраза и студ, са източник на здравословна ТОПЛИНА, която отива до всички тела
/ разпределя се свише/. Колкото по-добродетелен човек си, толкова повече топлина получаваш от хората, излъчващи ФОТОНИ. Така нараства духовният потенциал на БЪЛГАРИТЕ. Всички можете да последвате нашия пример и да бъдете позитивни. По този начин задействаме бумерангът на възмездието срещу онези, които със своя мощен негативизъм хвърлят родината ни в нищета. Част от тях я ограбват нагло и безочливо, друга част подкрепят червените алчни олигарси на изборите, а третата част от нацията ни дават воля на студоносната си омраза срещу първите две групи, бълвайки гущери и змии, вместо да воюват със злото цивилизовано и резултатно. Всички те, независимо коя партия подкрепят, излъчват опасен за родината ни СТУД.

 Целта е да се владеем и да воюваме чрез масови публикации срещу враговете на родината ни - фактите са нашето оръжие, защото така смъкваме маските на крадците, на масовите убийци, които умъртвяват чрез геноцид старите, болните и безпомощните сред нас. РАЗОБЛИЧИТЕЛНАТА ИСТИНА е нашето божествено огнено оръжие, което влудява политиците и ги кара да бъдат безпомощни пред силата на духовните българи, сеещи факти, факти и факти...
Тук ще ви публикувам смехотворните тикови физиономии, които изкривяват лицето на една министърка от кликата на Орешарски - ето, до там ще стигнат всички те, ако ние с вас воюваме ЦИВИЛИЗОВАНО И УДАРНО чрез нашите публикации във фейса.
Никаква милост!

20.01.2014, понеделник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар