сряда, 22 януари 2014 г.

1227. ДА СЕ ГОРДЕЕМ,ЧЕ СМЕ БЪЛГАРИ!


БРАВО ЗА ИЗКАЗВАНЕТО ТИ, ПРИЯТЕЛЮ!

Slavyan St. се изказа във Фейсбук за България:
"Защото тая държава никога, ама никога няма да се оправи" ...
Думи, които може би са изричани по един или друг начин във всяка епоха. Не обичам такива изявления, не защото не звучат достоверно, а именно, поради тази причина. Това са думи, които убиват вярата и стойността на всичко, което прави смисъла, българин да звучи гордо. Днес постоянно се появяват апокалиптични картини, които също звучат реално, как след 50 години България няма да съществува.
Как американците, как евреите, как турците, как този или онзи ще ни затрие или претопи.
Добре, и така да е, аз отказвам категорично да го вярвам, не защото не е възможно, а защото аз няма  да му дам да е възможно, докато има дихание в мен.
Ако вие сте го приели, се чудя защо се морите да пишете по исторически групи, по патриотични форуми, по страници, опитващи се да въздигнат и събудят Българския дух. Ако сте се отчаяли до толкова, че ви боли, "...че сте били родени българи", не виждам причина да държите на това гражданство.
Гледам на всички вас, които пишете тук или на други места, където се срещаме, като на съвременни будители. Въпреки че се карате и се драчите за идеологии и исторически предположения, мисля че си давате времето да публикувате и пишете за България, защото не искате да повярвате това, което и аз отказвам /да вярвам/.
Аз не вярвам в бездуховността.
Има смисъл и цел Божествената промисъл да ви доведе в съществуване, когато мнозина са готови да чертаят нашето изчезване. Ако творецът ви е дал дихание в тяло на "последен" българин, той или ви е мразил, преди да се появите и бъдете издишани от неговата същност, или вие сте изключително ценен и във вас е била вложена сила и потенциал да можете да противостоите в дните, когато изглежда, че ние изчезваме и нашата хилядолетна България си отива.
Това, което съм разбрал за българското семе е, че то е мразено и третирано като най- долно. Но дори да сме най-долни, то е защото сме в основата на съвременното човечество такова, каквото го познаваме. И нека ви кажа нещо.
АКО ОСНОВАТА НЕ ИЗДЪРЖИ, ТО ТОВА, ЧЕ БЪЛГАРИЯ ИЗЧЕЗВА, Е ПРОБЛЕМ НЕ САМО НА БЪЛГАРИТЕ, А НА ЦЯЛОТО ЧОВЕЧЕСТВО /подчертано от М.Хигелс/. Поддаде ли основата, всичко ще изчезне. Но ако основата издържи, каквито и разрушения или зли дни да дойдат, всичко ще бъде съградено наново.
Всички ние сме свързани. Така че, българи, аз не съм роден, за да се откажа. Не съм роден БЪЛГАРИН, за да се отрека от това, че съм такъв.
Не съм роден на тази земя, /българската/, за да я заплюя.
НАУЧИХ СЕ ДА ОБИЧАМ, А НЕ ДА МРАЗЯ! Научих се да обичам България и всичко българско, не за да го затривам, а за да го пазя и издигам. В момента в който признаете пред себе си силно на глас какви сте вие, а именно БЪЛГАРИ, това е и моментът, в който ще започнете да разбирате, защо сте родени българи. И ще проумеете какъв е смисълът, каква е целта на вашето съществуване и защо именно в такова време сте тук на тази земя, /земята на България/.
Да отречеш, че си българин, е равносилно на самоубийство.
Да се отречеш от България, заради помията в която е затънала, е равносилно да станеш част от тази помия, която притиска /родината ни/ ниско долу.
Затова, независимо дали сте тук, или в чужбина, не спирайте да пишете за нея. Не спирайте да я издигате. Не спирайте да показвате красотата ù, да премахвате мръсотията, с която е облепена.
Ние сме дадени на България, защото сме ценни и защото сме важни и силни, но когато признаем, че сме свързани, макар и "различни" поне само на пръв поглед.
Това е моята вяра. Тя идва от дълбините на сърцето ми и ДА - тя идва от вярата ми в Бог, затова няма да се откажа от причината да съм роден тук и да се зова българин. Не го правете и вие и ще имаме бъдеще. Добро бъдеще!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар