понеделник, 14 юли 2014 г.

1340. ВЛЮБЕНА В ИЗГРЕВА /14 ЮЛИ, 2014/



---
Това е моята АВЕ МАРИЯ за теб, Небесен!..
----
Ти ми вярваш. Нали, изгрев блеснал?
Вече знаеш за извора в мен,
който ражда вълшебните песни
за цветята на юлския ден.
Всяка сутрин ме правиш щастлива
със лъчите на скрита любов.
И когато към тебе отивам,
знам, че тръпнеш, за чудо готов.
Феникс влюбен съм! Чу ли, кумире?
Щом те видя, изпадам в екстаз.
И напътствана сякаш всемирно,
към безсмъртие водя те аз.
Гоня облака, който те крие
и засенчва добрите очи.
С теб сме силни! Могъщи сме ние,
щом в сърцата ни Шуберт звучи!
С теб туптим във синхронно туптене,
сякаш пеем небесен рефрен...
Даже камъкът днес озарен е.
Мракът крета, от завист взривен.
В твоя чест ще превърна Земята
в райско място, където ечи
сред покоя на времето свято
мойта ода за твойте очи!
Ти ми вярваш! Нали, изгрев блеснал?
Аз съм храм на копнежа голям,
Аз съм твоята звездна принцеса!
Океан от любов ще ти дам!

14.07.2014, 10ч.



Няма коментари:

Публикуване на коментар