вторник, 29 юли 2014 г.

1355. ИЗПРАЩАМ ВИ ЗДРАВОСЛОВНА ЕНЕРГИЯ, ХОРА! УСЕЩАТЕ ЛИ?...



ИЗКАЗВАНИЯ ПО ФЕЙСБУК:

Лусиана:
Слънчева и лъчезарна както винаги! Прекрасна си, Мари!

Мариела Генева:
Благодаря!!!

Верка Банова:
Слънчева Мари!

Донка Йоргова:
Благодаря Мари, че се грижиш за всички нас, аз от една седмица не се чувствам добре, но от няколко часа имам енергия да извърша чудеса и не си обяснявах как така ми мина кръвното и главоболието. Сега вече ми е ясно и ти БЛАГОДАРЯ от сърце за това,

че поемаш нашия натрупан негативизъм и страдаш заради нас, които сме ти фейс- приятели!!!. Бъди жива и здрава!Изглеждаш чудесно на фотосите!

Любка Славчева:
Слънчице мило , много ти благодаря , за сеанса !!!!!!

Красинка Динова:
Благодаря ти Мари! Имах страхотна нужда от това-БЛАГОДАРЯ! Желая ти бързо да въстановиш силите си,че имаме нужда от теб!

Ай Павлова:
Мари ,благодаря за всичко мила ! Страхотна си !!!

Мими Бойкова:
МАРИ, ЧЕТЕЙКИ НАПИСАНОТО ...,СЪЛЗИ МИ ПОТЕКОХА ОТ ОЧИТЕ МИ... !!! Толква много имам нужда от помощ ..., благодаря ти !


Рада Дъбнишка:
БЛАГОДАРЯ!!! СЛЪНЧЕВИ ЦВЕТЯ, ЗА СЛЪНЧЕВА МАРИ!

----

Мария-Мира:И моя милост има завършен професионален курс за масажисти, но се захващам, ако на някого и спешната медицинска помощ или медикаментите не могат да му помогнат или е на работа, а умира от болки и не е в състояние да продължи.. Приятно ми е, че помагам на колегите си....Коя мигрена, коя простуда, далак Чрез точков масаж - и други оплаквония, без противопоказните, разбира се!

Мари Хигелс:
Щастлива съм, че ви има и че се познаваме чрез излъчването на душите си. Благодаря ти, Раде, за чудесните слънчогледи!...
Някога, а и съвсем скоро, майка ми заявяваше: "Щяла да оправя света...Тя себе си не може да оправи /в смисъл, че не искам да забогатявам от болните и че не искам да се явявам по екраните - просто не може да проумее, че не съм нито алчна, нито суетна./
Това беше една от причините да се разведа с бащата на сина ми. Той искаше да таксувам болните и да продавам иконите, които рисувах, но подарявах на тези, в чийто домове обикалях да правя сеанси - цели родове се събираха и си чакаха реда. Нощем готвех манджа за децата и за мъжа ми на другия ден, половин ден ходех на работа като детска учителка, а после идваха с кола да ме вземат за поредния сеанс. Като го свършех, друга кола ме чакаше пред входа на блока и така ми осигуряваха превоз, за да не губя време. Чак до 22 или 23 часа правех сеанси. Като се върна в къщи, вместо да легна при мъжа си, започвам да пиша книгата си за живота на Дора Габе /тя излезе през 1995/, правя скулптури от дърво, рисувам иконки за моите болни - като чак към 4-5ч. си лягах. А в 7ч. - на работа в детската градина. Ето така се расте, ето така се отключва в тялото на духовния човек лечебната чудотворна енергия - като се посветиш още от най-ранни години на хората и техните болки. Всеки би трябвало да работи за развиването на своите добродетели: човеколюбие, скромност, трудолюбие, отстояване на своя характер без да изпитва омраза към околните и пр.

Маринела Генева:
Поклон,Мари!!! Да сте жива и здрава!!!!

Красимира Владимирова:
Милата ми слънчевка! Обичам те!Благодаря ти!

Анка Стефанова:
Толкова си позитивна и мила !Да си жива и здрава!!!

Веска Валчева:
Благодаря ти, Мила! Ти си прекрасен човек, със сърце пълно с много любов, позитивизъм и всеотдайност, която раздаваш на всички щедро! ”Най-прекрасният подарък, направен на хората след мъдростта – това е дружбата.”

Соня Рачева:
Благодаря и аз! Бих искала да прочета и други стихове от Вас, Мари!

ДНЕС СЕ СЛЯХМЕ С БЕЗКРАЯ /Мари Хигелс/

ТЪЙ КАКТО ИЗГРЕВЪТ МИ Е ПОТРЕБЕН
СЪС НЕЖНОСТТА НА ЗЛАТНИТЕ ЛЪЧИ,
ТЪЙ СЛЕДВАМ ЛЮБОВТА ТИ КАТО ЛЕБЕД,
ЗОВЪТ НА КОЙТО ОГНЕНО ЗВУЧИ...
НЕ БИХ СЕ УМОРИЛА ДА ПОВТАРЯМ,
ЧЕ ТВОЕТО НЕБЕ Е МОЯТ ХРАМ...
ОТКЛЮЧИХ НА ЗВЕЗДИТЕ В ТЕБ ОЛТАРА,
ПРОШЕПВАЙКИ ВЪЛШЕБНОТО СЕЗАМ...
И СЕ ОТВОРИХА ВРАТИТЕ ЗЛАТНИ...
И СЛЯХМЕ СЕ С БОЖЕСТВЕНИЯ ДЕН...
РАЗБИРАШ ЛИ - ТЕБ ИЗГРЕВЪТ ТЕ ПРАТИ,
ЗА ДА ПРОБУДИШ СЛЪНЦЕТО ВЪВ МЕН!

Няма коментари:

Публикуване на коментар