събота, 26 юли 2014 г.

1352. ГЛАСЪТ НА МАЛКАТА ТЕРЕЗА - МОЯТ ЧАКАН АНГЕЛ.../26.07.2014/



ДЕНЯТ 26-ти ЮЛИ,  ЗА МЕН Е ВЕЛИК ДЕН!...
А НА 4-ти АВГУСТ СЕ ПРЕВЪРНАХ В ЗЛАТЕН ЛОТОС... 

Вече си имам още една дъщеря - прекрасната принцеса на моя син - казва се Тереза, италианка, от Флоренция. Ако знаете какъв ангел е...Прилича на Мадона,  слязла от иконите на Ренесанса - с ореолно сияние, което милва въздуха и те обсипва със златния прашец на насладата...
Благодаря ти, Господи, че си срещнал сина ми с неговата сродна душа, изваяна до съвършенство! 
Много подаръци им дадох - все красиви /някои са купени, но избирани с любов/, други са мое творчество /оригинали/...Правих й сеанс шиацу, както на един травмиран шиен прешлен /след катастрофа/, така и на аурата й. Така  видях невидимото за тях двамата - свързани са като енергийни близнаци, като две слънца, сляли се в едно. През цялото време бях преизпълнена с неописуемо блаженство - все едно, че докосвах мое родно дете - докосвах го с чудотворните си лъчи и знам, че сега тя, а и той  ще получават висши благодати от живота занапред. Знам, че ги очаква такова щастие, за което всеки човек на тази Земя копнее. 
Усетих сина ми колко е щастлив, докато превежда моите думи, адресирани до нея и за нея, а в същото време превеждаше  радостното й  чуруликане - миличката, обсипваше ме с възторга си, роден  от нашата необикновена среща. Въздухът наоколо трептеше, зареден с душевни гейзери от наслада. Не знам колко пъти спонтанно ту аз я прегръщах от прилив на магнетична обич, ту тя го правеше, докато слушаше превода на сина ми какво й говоря /вече знае няколко нашенски фрази и иска да си купи аудио-записи на италиано-български/.Ето, това е върховното блаженство на духа. Ето това е небесната хармония между нашите три  аури и духовни вибрации.
Просто бях възнаградена от небето с тези мои любими същества, които днес преоткривам и с които се слях за всички времена и безвремия. Получих дар свише за моя каторжен  труд, посветен на човешкото добруване в името на всички хора, от единия до другия край на планетата, принудена от година и нещо да живея в уединение и полу-гладуване,лишена от всякакви земни удоволствия, от личен живот, от живите ми контакти със света. Усещането, че си оценен от небето, което ти засвидетелства чрез малката Тереза обичта си, е неописуемо. Все едно си Златното момиче, потопено от добрата фея в Златната река на висшите духовни радости - най-ценните богатства в живота.
Да ви кажа ли, приятели -  днес разбрах, че обичам всички добри същества със слънчева аура, която от години отключвам телепатично и после съм ги привлякла тук, във фейсбук, за да им се радвам при дребни ежедневни  поводи. Централно място сред тях заема  моята малка Тереза, за която преди години съм писала стихотворение и така енергийно съм я подготвяла да бъде в хармония с моя син. Днес, като я видях, всяка моя клетка я позна. Ефирна и красива, почувствах я като феята на цветята, с която сме били заедно във всеки един свой предишен живот... Толкова обич излъчват очите й,  толкова гальовно ми говореше, хванала нежно дланите ми и само ги гали, гали - с думи, с лъчи, с омайваща душевна ласка...Няма как да не видиш със сърцето си колко благост и божа доброта извира от това ангелско създание...Пиша ви и плача от щастие. Благодаря на майка й Лоредана, артист-художник  по професия, която е родила такава съвършена красота. И за прекрасните подаръци благодаря - усеща се с колко обич са направени от нея специално за мен.
Спирам да пиша...Сега ще си поплача в уединение...Благословите на моята развълнувана синева  се изливат от мен като жива вода...
Сполай ти, любов, че изгря в моя дом по такъв главозамайващ и толкова запомнящ се начин!  Имах нужда от теб в моята самотна обител!

26.07.2014, събота.
В събота съм родила и сина и дъщеря си.
В събота се срещнах за пръв път в реалността с красивото небе на малката Тереза.
СЪБОТА =82= СВЕТЛИНА
-----
ГЛАСЪТ НА МАЛКАТА ТЕРЕЗА /Мари Хигелс, 1992г./

На моята благословена майчица, която ме е родила  
в минал живот...Знам, че скоро ще я позная.
И това ще се случи, когато след години ще срещна и лъчите на любовта ми ще се слеят със светлината на едно ангелско създание, наречено Тереза, небесно посочената любима на сина ми.
През 1992г., когато пишех стихотворението, живеех в истински ад, лишена от любов и малтретирана от злото. Това е цената, която съм платила за все още далечните благословени години от живота ми.

---------
Къде си, майчице-небесна рана? 
Нощта е мащеха. Денят - присъда. 
Ако поискаш в ада да остана, 
кажи ми, мамо и ще бъда мъдра. 
Щом в черна пропаст ме захвърли мракът, 
тъгата ти с небесен лъч ми свети. 
Как искам в ден, сънуван и очакван, 
да ти умия с благодат нозете! 
Нали ще сложиш празнична трапеза, 
със щрудела от ябълки в средата? 
Нали ще бъда малката Тереза, 
дошла, за да се сгуши в твойта святост? 
Любов си ти и с дух неземен светиш, 
венчана за доброто на живота. 
А аз съм цвете - твойто звездно цвете, 
родено от сълзите на Голгота. 

31.12.1992, 13 ч.
----
Това стихотворение всъщност е някогашно  послание от духа на днешната слънчева малка Тереза / родена на 13.10.1993г./, която ми дойде на гости, заедно  с моя син. Двамата са две енергийни половини на едно цяло и затова любовта им е ореолна. Малката чаровница е била още неродена на 31 декември, 1992г., но светлината й ми е внушила телепатично да излея върху лист тези разтърсили душата ми редове. Помня, че плачех, докато пишех - сълзите се стичаха върху листа, хълцах, цялото ми същество ридаеше - един силно прочистващ и възвисяващ човешката същност плач.
И ето днес Нирвана ми обясни истината за връзката между мен и малката Тереза...Поразена съм!... Разтърсена съм! Колко е хубаво, когато си дорасъл дотам, че да виждаш невидимите златни нишки на светлината, които свързват две слънчеви и благородни създания, макар едното от тях все още да не е било родено!
В минал живот съм била майка на Тереза. Затова е било възможно да подготвя още преди днешното й раждане бързото й духовно израстване, за да стане възможно да се срещнат със сина ми и да бъдат щастливи, а във времето да се превръщат чрез силата на любовта си  в извор на  животворна светлина - балсам за всички хора, свързани с техните цифри на имената и на рождените им дати.
Нали си спомняте, че съм ви казвала - благодарение на чудотворното излъчване на сина ми, се е отключила и моята генетично заложена в тялото ми способност да правя чудеса,  лекувайки болните у нас и в чужбина. Неговите три имена имат цифра 274.
274= СВЕТИ НИКОЛАЙ ЧУДОТВОРЕЦ.
-----

ЗА ДНЕШНАТА ДАТА /от Соня К./ , 26.юли. 2014:
ДОЙДЕ НОВАТА ГОДИНА ПО КАЛЕНДАРА НА МАИТЕ:
На 26 юли се отбелязва Нова година по календара на маите. Ден, в който се чества мира и единението на хората със земята и живота. Годината на Червената слънчева Луна е определена за изчистване на човешката емоционалност и духовност. Това е година за баланс и вглеждане в себе си, според маите. 

Людмила Живкова е първата, която се опита да въведе културата на маите у нас и го направи под егидата на младежкия фестивал „Знаме на мира".
-------
ОТЗИВИ във Фейсбук за публикацията  ми "Тя е моята небесна дъщеря...":

Маргарита Трендафилова:
Мари,честито!Да са щастливи и благословени!

Диков Николай:
Честито , Мари....., да сте живи, здрави и щастливи !


Валя Асенова:
ЧЕСТИТО,Мари! Да ви е жива и здрава и да ви радва много години!


Рада Дъбнишка:
Да, това е върховното блаженство на духа!!! Заслужено е небесното възнаграждение, скъпа, Мари! Благослов над Вашите слети три души, щастие и лъчезарност да сияе над Вас завинаги! За теб от сърце!


Славейка Гочева:
ЧЕСТИТО!...ЩАСТЛИВКА!...ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ!...МНОГО ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА ПО ПЪТЯ ИМ!

Лилиана Бонева:
Честито!!!
Здраве и светло бъдеще на малката Тереза!!!


Мари Хигелс:
Благодаря ви, скъпи мои сродни души! Толкова ми е мило като чета искрените ви поздрави...Впрочем, добавила съм към излиянието си и стихотворението за неродената още Тереза /стихотворението е от  1992г., а тя е родена на 13 октомври, 1993г./ - беше някъде из блога ми, та се порових, докато го открия...Освен това редактирах текста - бях го публикувала набързо, написан на прима виста с някои грешчици, които винаги при вълнение се допускат. Но за да бъде по-мощен потокът от светлина на това послание, не бива да има дори и една грешка.Така че, ако имате време и вътрешна потребност, прочетете още веднъж публикацията - от полза ще ви е. Целувам ви с толкова необхватна обич, каквато трудно се среща в днешно време! На този ден съм горещ гейзер от нежност и всеотдайност!

Нина Апостолова:
Дълъг и щастлив да е пътят им! Благодаря, че сподели радостта на душата си.

Люсиана Хубавелкова:
Честито, Мари! Да са вечно влюбени, щастливи и благословени!



Мари Хигелс:
 
Даааа...такава любов няма начин да не бъде вечно огнена, за да дарява жизнени сили на хората...Аз ще ги зареждам с потоци от фотони и това ще ги извисява непрестанно - по този начин ще се развиват добродетелите им, ще са мъдри, търпеливи, влюбени в истината...Благодарение на потоците фотони, идващи към тях от моя дом, любовта им ще расте , ще се превръща във вълшебен лотос и хората ще го усещат дори от разстояние...Благословени са, че имат точно такава майка в мое лице, която  с феноменалните си  способности  разгръща духовните възможности на хората...Ще ги напътствам телепатично  и ще ги закрилям като орлица.




Марина Дацова:
Поздравления, Мари! Да ви е жива и здрава, и много да радва цялата фамилия!

Мара Кирязова:
Честити и благословени ! Бог да ги закриля, със много здраве и щастие да бъдат дарени!

Венера Мирчева:

Честито, Мари! Много се радвам за твоето момче и за неговия прекрасен избор! Най-важната стъпка в живота на един мъж! Една жена може да бъде неговата опора за цял живот, но може и да го срине! Желая им много щастие!


Верка Банова:
Честито, Мари и от мене! Да са живи и здрави младите и Бог да ги закриля в съвместния им живот!


Сузан Д.:
Прекрасно! Господ да им дава здраве и любов!


Мари Хигелс:
Трогната съм от радостта, която излъчвате и от благословите, родени в сърцата ви, мили

слънчеви рожби на доброто. Сполай ви1


Настя Костадинова:
Честито! Да е жива и здрава, Мари, малката Ви принцеса. И да имате още много години, да им се радвате !
Ай Павлова:
МАРИ,миличка ЧЕСТИТО !!! Нека всички дни занапред да са щастливи за теб и семейството ти ,като днешният ! Нека Господ да е с Вас !
Кина Христова:
Честита радост, Мари...здраве и благодат за всички вас...

Мари Хигелс:
Благодаря, мила! Пожелавам на всички да изживеят такива светли моменти...


Мария-Мира Минкова:
Мари Хигелс -,, свекърва - мечта"?! Пожелавам на сина й и неговата любима тази година, ако са двама, догодина да станат трима!...На трапезата им имаше ли салата от български домати - собствено производство на щастливата майка от терасата в софийското жилище?
-----















  • Хубаво е да се споделя радостта, но тя ще стане повече и няма да може да я отразиш с думи...,,Когато думите не могат, тогава започва МУЗИКАТА"\Ромен Ролан\ Полезно е човек да съумява да трансформира и положителната, и отрицателната енергия чрез изкуство или по друг действен начин чрез ДОБРОТВОРСТВО!


    Мари Хигелс:
    Мария-Мира, благодаря за милите пожелания. Отначало бях решила да им набера всичките десет узрели домата от моята саксиена градина и да си ги носят в Италия. Защото като дойдоха у дома не искаха нищо да хапнат - всичко, което бях приготвила, така си остана на масата - емоциите бяха твърде силни. Само кафе отпиваха - беше  преди обяд. За малкото време, което ми отделиха - само 2 часа, защото ги чакаха толкова много приятели и места да посетят, за да навлезе Тереза и по този начин в живота на сина ми - ги "гощавах" с живата вода на моята дарба, отключваща генетичните им сили. Целта е да не боледуват, докато са далече от мен. В моя дом не се готвят манджи, а се поднася светлина - духовна храна. Е, имаше студен пъпеш, имаше пресни еклерчета, имаше ядки на масата, но така си останаха - опитаха  само от  еклерите към кафето...Всъщност утре отиват при родителите ми на село. Ще им обера доматите от моята саксиена градина да ги занесат на своите приятели и тази вечер да си направят чудесна салата, като се събере компанията им.

    Илина Даргова /художничка/:
    Поздравления Мари, поздравления и за твоите деца , които така се обичат и Бог ги е събрал, за да споделят щастието на живота. Бъди щастлива с тяхното щастие. Бог да е с вас винаги.

    Мари Хигелс:
    С благодарност за светлината, която струи от думите ти, Инче!

    -----

    ДВАЙСЕТ И ШЕСТИ ЮЛИ = 198
    198=ВЕЛИКДЕН + СВЕТИЯ ДУХ
    198= СВЕТЛИНА + БЯЛ ГЪЛЪБ/116/
    198= СВЕТЛИНА + МАРИЯ ИВАНОВА /аз , 116/
    ------
    ЧЕТВЪРТИ АВГУСТ = 185
    185= ВЕЛИКДЕН + БОЖИЯТА МАЙКА/119/
    185= УН МОРТАЛЕ ПИЕТРА /итал.= един смъртоносен камък/
    Това ще рече, че днес нашата тройна светлина е един смъртоносен камък срещу злото в душите на хората.
    ------
    --------
  • Няма коментари:

    Публикуване на коментар