четвъртък, 31 юли 2014 г.

1357. ЗА ЛЕЧЕНИЕТО НА БОЛНИТЕ, КОГАТО ТО ИДВА СВИШЕ



МОЛЯ НЕ МЕ АТАКУВАЙТЕ ПО "ЛИЧНИ СЪОБЩЕНИЯ" ВЪВ ФЕЙСА, ЗАРАДИ БОЛЕСТИТЕ СИ И ЗАРАДИ ЖЕЛАНИЕТО ДА СИ ГОВОРИМ!...ИМАМ СИ ПРОФИЛ - ТАМ ПИШЕТЕ ОТЗИВИТЕ СИ ЗА ПУБЛИКАЦИИТЕ МИ, КОИТО МОЖЕТЕ ДА СПОДЕЛЯТЕ И ДА ПРЕПРОЧИТАТЕ ЗАРАДИ ТЯХНОТО ЗДРАВОСЛОВНО ИЗЛЪЧВАНЕ...
НЕ ПРАВЯ ЛЕЧЕБНИ СЕАНСИ МАСОВО, НО ВИ ИЗПРАЩАМ ЗДРАВОСЛОВНАТА СИ ЕНЕРГИЯ ОТ РАЗСТОЯНИЕ, ЧРЕЗ МОЕТО ТВОРЧЕСТВО, КОЕТО ПУБЛИКУВАМ ВЪВ ФЕЙСА  - БЕЗПЛАТНО Е ЗАСЕГА, НО ЩЕ ДОЙДЕ ДЕН И ЩЕ ГО ИЗДАМ В КНИГИ...
По повод една молба по "лични" на жена от моя списък с приятели, която има болести и иска да й помогна в лечението, защото лекарствата не винаги й помагали, ще публикувам моя отговор. Разбира се няма да кажа името й, но от думите ми ще ви стане ясно какво е споделила с мен за семейството си. Принудена съм да адресирам и към вас тези редове, за да разберете, че времето днес е ново време - открито казвам на хората истината, а тя е, че вече помагам от разстояние чрез излъчването на моите публикации, което може да постъпи в телата само на силно духовните хора и макар от разстояние, да им помогне срещу нещастията, стреса и болестите.
Моля да не ме търсят егоистичните хора - те просто нямат шанс, защото днес битката е за спасяването на благородните и светли същества, а не на онези, които си мислят, че са такива, но преливат от болести и от катаклизми в живота си. ПО ТОВА КОЙ КАКВИ БОЛЕСТИ ИМА, КАКВИ ЛЕКАРСТВА ПИЕ, КАКВИ ОПЕРАЦИИ Е ПРЕЖИВЯЛ, КАК ТОЧНО СЕ ХРАНИ  моят разум си прави изводи за излъчването на този човек, въпреки че усещам енергиите на тялото много ясно.Ето какво отговорих на госпожата.

Мари Хигелс:
ЗДРАВЕЙ...Да, правила съм много сеанси и у нас и в чужбина. Но не приемах да работя с всички болни, а само с тези, на които усещах, че мога да помогна. При някои хора, на които добродетелите бяха изписани в очите и в гласа им, се случваха и чудеса. Но това са хора, преодоляли егоистичния звяр в себе си, хора с много силна позитивна енергия, закодирана в гените им, но блокирана от болестта, хора, наследили силна светлина от миналите им животи, когато са били духовно извисени личности, направили хиляди добрини. По тази причина те са се свързали в брак със също такива позитивни хора днес и общата енергия на семейството им ми позволяваше да им помогна бързо - понякога само с един лечебен сеанс. По време на сеанса моята роля е много проста - изтеглям голяма част от лошата енергия, причинила болестите на тялото и така освобождавам блокираната светлина с лечебните й свойства в неговите гени- и именно тя започва да лекува човека. После в къщи започвам да разграждам тази негативна енергия, която съм поела и да я превръщам в потоци от фотони, а те се връщат обратно при излекувания и при неговото семейство, дори в телата на техните приятели. Никога не съм се интересувала дали някой вярва в Бог или в моите възможности - това няма значение. След години спрях да правя масови сеанси, а само на точно определени хора, за които настоява силната ми интуиция /гласът на светлината в мен/. Защото храната по магазините стана прекалено отровна и това складира опасни химии в телата на хората, включително и тежки метали - това, заедно със стресовете, им прави болестите. Лошото е, че химизираната храна е като наркотик и въпреки моите послания по този въпрос, хората не искат да променят рязко своя начин на хранене и продължават да поемат месо и месни произведения, известни със своята токсичност.
По тази причина днес чрез Фейсбук-публикациите си излъчвам здравословна енергия, която зарежда пространството. Поемат я в себе само най-добродетелните хора, които са правили и правят добрини и са се освободили от оковите на егоистичното мислене.

ГОСПОЖАТА:
Благодаря за отговорът , мила Мари !

Мари Хигелс:
В случая с теб...Ти освен лошия ти начин на хранене цял живот /моята интуиция ми го каза/, си се венчала за човек с безкрайно опасна за околните енергия, който ти изсмуква жизнените сили, докато се заяжда и се кара с теб. По тази причина просто е невъзможно да ти помогна. Не съществуват болести и стрес в онези семейства, където цари мир, любов и хармония. А и да се появи болест там, тя лесно се стопява някак от самосебе си.
В дом, където се вихри дяволът, положението е критично и аз никога не се наемам да помагам на такива болни - нямат шанс да им помогна. Нито един лечител не може да излекува всичките си кандидати за лечение от техните размножаващи се болести. Просто няма такъв изцерител-чудотворец.
Моята мисия е вече да не правя лечебни сеанси на много болни, както някога. Само от време навреме правя на СПЕЦИАЛНИ И ВАЖНИ ЗА КАРМАТА НА БЪЛГАРИЯ ХОРА, които небето ми посочва. Днес вече мисията ми е на много по-високо ниво и е свързана само с духовните българи, чиято ценностна система е много стабилна и е изградена от доказани в живота добродетели. За тях денонощно изпращам в пространството мощни енергийни здравословни потоци, както и словесни напътствия по Фейсбук и в моя блог "Истината е любов". Тези чудотворни потоци светлина се разпределят СВИШЕ между телата. Най-светлите души и най-добродетелните хора, които не мислят само за своите близки, а много са помагали и помагат безвъзмездно на светлите хора наоколо, ПОЛУЧАВАТ ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЛЕЧЕБНИ ПОТОЦИ ОТ ЖИВА ВОДА /здравословна енергия/. А хората, които са блокирани от химизираната  храна, която консумират, както и от студеното излъчване на близките им, а и от бесовете в собствените им души, получават съвсем малки количества от здравословните излъчвания. Защото между тях и Бог има спусната черна завеса от негативни енергии, която пречи на духовните хора като мен да я пробият с лъчите си. Както слънцето не може да преодолее черните ледени облаци и на нашите тела им става студено, същото е и при индивидуалното излъчване на всеки егоистичен човек, изолирал  тялото си  чрез "облаците" на своята негативна природа от  небесната топлина, идваща от духовните хора- лечители.
Вече времето е такова. Ако имаш силен потенциал от добри дела, вселенската СВЕТЛИНА може да преодолее препятствието към твоето тяло чрез лечитела. Така че нещата не опират до личното ми желание. Ако питаш мен, бих излекувала целия свят, но си има божествени закономерности, които следвам и съм безпомощна да ти помогна. Има една приказка: ПОМОГНИ СИ САМ, ЗА ДА ТИ СЕ ПОМОГНЕ СВИШЕ...Целият ти живот е създавал и зареждал общия ви семеен дом с негативна енергия - както виждам от твоя дълъг разказ. Внукът ти не е починал случайно - атмосферата във вас е тежка и това е внедрило в тялото му онази студоносна разрушителна сила, която е причинила неговата ранна смърт - независимо дали тя е по причина на тежка болест,  самоубийство, или катастрофа.
Чети ми публикациите и така ще получаваш известно количество потоци от фотони. Това е, което мога да ти кажа. Целувам те!

ГОСПОЖАТА:
Аз самата съм му казвала /на мъжа си - бел.моя/, че той живее от моята добрина и храни злото в себе си ...Той се зарежда от мен .Винаги , когато съм щастлива , усещам завистта му

Мари Хигелс:
Така е, но той зарежда тялото ти с много студ, който те е разболял във времето.
Така че ти си си виновна за този твой избор на съпруг. Не си имала силна светлина, макар че си добра /това не е достатъчно/ и съответно интуицията ти е била съвсем слаба в младостта ти, затова не те е посъветвала да не се омъжваш за този човек. Сега, на стари години, той е едно енергийно бедствие за всички в дома ти.
Сега ще те оставя, че имам много работа, мила. Хубав следобед!
----
МИЛИ ПРИЯТЕЛИ...ЗА РАЗЛИКА ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ЛЕЧИТЕЛИ, КОИТО ТРУПАТ В СЕБЕ СИ НЕГАТИВНИТЕ ЕНЕРГИИ И ТОВА ГИ ПРАВИ СРЕБРОЛЮБЦИ, А НАКРАЯ УМИРАТ В СТРАШНИ МЪКИ КАТО СЛЯПАТА ВРАЧКА И КАТО  ВЕРА К. , аз разграждам болестотворните излъчвания, идващи от вас към мен ежедневно. Затова не боледувам, нямам нервни изблици и мога денонощно да работя с тялото си, без да имам нужда от дълъг сън. Но, нали не съм ви обещавала да се срещаме лично и да ви лекувам? Това няма как да се случи, защото времето ми е посветено на моята мисия за повишаване духовното ниво на всички българи. Затова ви моля да не се изкушавате да ми досаждате по лични съобщения. Вече ще почна да трия най-нахалните и дори да ги блокирам. Принудена съм. Като ви казвам истините за моя живот, това не означава, че съм суетна и че търся слава, както и пациенти. Това означава, че искам чрез ОГНЕНИТЕ ИСТИНИ В БИОГРАФИЯТА МИ, които споделям с вас, да отключвам генетично заложената в телата ви позитивна енергия, за да сте здрави и да проглеждате за големите истини в живота. защото всяка голяма истина, свързана с живота на даден чудотворец, има чудотворна сила срещу бесовете, обладали телата на болните.
--------
На снимката - правя лечебен сеанс на Джил Бах в Берлин.

31.07.2014.

1 коментар:

  1. Здравейте Мари. В част от написаното видях и моя живот.Как да си помогнем и как да се предпазим? Разбрах, че моя път трябва да си го изварвя аз. Благодаря от сърце.

    ОтговорИзтриване