вторник, 26 януари 2010 г.

305. ЛЮБОВ, ДОШЛА ОТ ВЕРОНА... /9-ти януари/



На Галя и Петьо-
все така да се обичат!
-------------------------
Момичето е лунна Жулиета,
разпуснало косите като фея.
За любовта, от приказките взета,
възхитата си искам да излея.
Днес Жулиета кармата съблече.
Ромео грейна. Как я гледа само!
Прозрях,че ги зове съдба далечна
и ги очаква мисия голяма.
По тяхната невидима пътека
ръка небесна сее аматùсти.
Глас на пророк в душата ми отекна:
"Да чакат, каза, много дни лъчисти!"
Повярвах. Някак ми звучи логично.
Щастливо блесна троновата зала.
Ще короновам любовта им лично! -
Да бъда техен ангел, съм избрала!

9.01.1993, 5ч.45мин.

-----
- Пренощувах в дома на мои близки от
гр.Стамболийски. Впечатли ме любовта на
двама млади - Галя и Петьо. Интересен факт е,
че след време,през далечната 2007 г. те ще заживеят в
Италия - родината на Ромео и Жулиета.
Явно, финалната част на тяхната карма
ще ги върне там, където отново ще говорят езика
на двата рода - Монтеки и Капулети.
Може би днешните двама влюбени ще стигнат
и до Верона? Ще видим.

1 коментар:

  1. Четейки редове по-горе, ме обзе чувство на възхита. И аз познавам такова семейство! Пожелавам на всички любов, така магича и отдадена!

    ОтговорИзтриване