четвъртък, 28 януари 2010 г.

329.СЕГА СЪМ ТВОЯ!... /29-ти януари/



Море безкрайно, влюбено море!
Защо си тъй умислено, смълчано?
Недей да казваш, че не си добре!
Нали си имаш чайки, капитани,
лъчи небесни, страстни дълбини?
Всесилно си, а мъдростта ти - свята...
Далече бях, но тук съм - погледнù!
Сега съм вече твоя без остатък!
Погалвам образа ти златолик,
потапям се на твоя мир в очите
и мълком се прераждам миг след миг.
В мен всяка клетка е с любов пропита!...


29.01.1993, 16ч.14мин.
Понякога небето изпраща на един мъж, който е в НИРВАНА,
много жени - все красиви, страстни, нежно-галещи...
И както в приказките, той трябва да избере истинската сред
"нейните клонирани образи", да посочи коя е тя, вечната му любов.
Но ако сгреши, я губи!
А неговата светлина вселената прехвърля в друг мъж,
който не е роб на материалното, не търси външната красота, а истинската,
душевната красота на СВОЯТА ЛЮБИМА!
ВАЖНА Е САМО ЛЮБОВТА, КОЯТО МОЖЕ ДА ПРАВИ ЧУДЕСА!
Защото от тази любов ще дойде ЧУДОТВОРНОТО СПАСЕНИЕ НА СВЕТА!

1 коментар: