събота, 30 януари 2010 г.

359. НЕБЕСНА СТРЯХА ЗА НАС! /30-ти януари/




Запейте страстно, мои херувими,

за да настръхнат и стените в ХРАМА!
Един мъдрец невидим довери ми,
че ме очаква мисия голяма.
Била съм неслучайно светлолика,
родена сред лъчи и благослови.
Но тук не се досещал още никой,
че с погледа си ще топя окови...
И за финал мъдрецът тъжно рече:
"Сама ли си, ще бъдеш птиче плахо..."
Добре че принцът мой пристига вече...
Любов, зарадвай ни с небесна стряха!

30.01.1993, 20ч.51мин.
Когато Бог подари дом за любовта на двама с божествени лъчи,
това е тяхната небесна стряха тук, на Земята!

2 коментара:

  1. ЛЮБОВ , ПОЕЗИЯ , НЕЖНОСТ , КРАСОТА И ТОПЛИНА БЛИКАТ ОТ ТОЗИ СТИХ НЕВЕРОЯТЕН ,..БЛАГОДАРЯ ТИ МИЛА МАРИ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря, Наде! Трогна ме с тази своя спонтанност...

      Изтриване