четвъртък, 28 януари 2010 г.

323. МЪЖЪТ - ЧЕРЕН ДВОЙНИК НА ЛЮБОВТА! /28-ми януари/



Един от нас фалшиво преиграва.
Но аз със сигурност не съм. Та, значи?...
Защо го правиш, нямам си представа.
Да знаеш, че от теб ще се оплача
и на Нирвана, и на мъдреците -
на всички от Прозрачната планета...
Ще кажа, как ме тровиш упорито
със злоба, от индийски кобри взета.
И как цинично почваш да говориш,
когато съм прозряла нещо важно.
Нали сме уж космически партньори?
Нали духовен щит ще ми изграждаш?
Най-страшното е,че повярвах в тебе!
На трон те извисих до бога Кришна.
А с теб ли съм, се чувствам непотребна,
потъпкана, презряна и излишна!

28.01.1993, 17ч.19мин.
-----
Този цикъл от 11 стихотворения
е посветен на чудовището в тялото на Никола Б.-
имитатор /черен двойник/ на моята сродна душа
в любовта - Тим Скайлер.
Когато преодолеем тези имитатори, това е знак, че
духовно сме израснали и вече е възможно
да привлечем със светлината си своята истинска
любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар