понеделник, 18 януари 2010 г.

265. НЕБЕСНА СПЛАВ /23-ти януари/


Върви си, мисъл свределна! Върви си!
Какво като живея носталгично?
Какво че мракът ме напада с присмех?
Какво че завист в моя мир наднича?...
Не ме засягат плътските наслади
на властващите егоси и сноби.
Ще дойде ЛЮБОВТА, ще ме извади
от моя плен, живота ми заскобил!
Добре че имам цял вагон запаси
от воля и от сили нечовешки.!
Работя къртовски. И знам прекрасно,
че нямам право на неволни грешки.
Не могат гномите да ме ядосат!
от сплав небесна аз съм изградена!
По счупени стъкла вървяла боса,
днес вече зная КОЙ кой живее в мене!

23.01.1993, 19ч.11мин.
Истинската, чудотворната любов
никога не идва наготово. За нея аз  и моят звезден любим
работим нон-стоп във всеки наш живот,
включително и в днешния!
И идва вече времето, когато ние двамата,
извисени духовно, неизкушавани от чужди
физически обятия, ще берем ще берем златните плодове
на своя божествено напътстван труд!
При другата, сексуалната  "любов", 
привличането е физическо с малко светлина в него,
за да се омаят и заслепят  и двамата.
И това начално блаженство ВИНАГИ следва
стандартен път, вследствие на факта, че 
между две интимни помежду си тела
има обмяна на зли бесове.
Без СИЛЕН ДУХ /мощна божествена светлина
в клетките им/ двамата не не могат да се справят 
с разрушителното зло, което са натрупали с годините
в себе си. И любовта им рухва!
Пътят на това рухване винаги е този:
изгаряща страст, секс, ревност, желание за обсебване,
фалшива доброта, властване на единия / например, който печели големите пари/
над другия...И раздяла!
Или - примирение, придружено с вечни компромиси 
в името на децата или на разни задкулисни сметки...
Накрая - омраза!
С годините двамата живеят заедно, но любовта им отдавна я няма
и е заменена с приятелство. Но кавгите между злите сили в телата им  ги има.

Няма коментари:

Публикуване на коментар