сряда, 2 юни 2010 г.

488. ТАНЦУВАЩА СЪМ!...ОГНЕНА СЪМ!...ПЕЯ!... /3-ти април/




НЕБЕ, къде са златните стакани?

Налей ми вино, прекипяло в рая!
Съдбата буйни ритми да подхване 
- днес танца на триумфа ще играя!
Дошъл е ден, очакван от мнозина!
Дошъл е ден, раздаващ благослови!
Смъртта е спомен, вкаменен и зинал!
За бъдеще безсмъртно сме готови!
Наливай ми, НЕБЕ, да се опия!
Най-сетне тронът на смъртта се килна!
Дойде моментът, Йосиф и Мария
да се превърнат в светлина всесилна!
Животът има своята невеста! -
Самата Вечност дума му е дала!
Довчера бе безкрил и безадресен,
но днес е ЛОТОС В ТРОНОВАТА ЗАЛА!
И си отдъхна майчицата Гея!
И ме целуна красотата росна!
Танцуваща съм! Огнена съм! Пея! 
- Любов небесна, ти ли ме докосна?

3.04.1993, 8ч.11мин., събота.
-------
1. Лотос - символ на божествената светлина.
2. Гея - богинята на Земята.

------

Няма коментари:

Публикуване на коментар