петък, 18 юни 2010 г.

526./95/ МИСЛЕНО В ЛИЦЕТО ИМ ЩЕ ПЕЯ! /23-ти април/ .



Нищо, че злото ни удря -светлината на истината е по-силна
от озъбените набези!
В крайна сметка божествената сила,която носим, побеждава мрака!

-----
ЕРЕТИКЪТ ВИЕ. ПАСТ РАЗТВАРЯ.
ЖЪЛТИНА В ОЧИТЕ. КЛЕТВИ. ГРАК.
БИЯТ ТЯЛОТО МИ - СЦЕНА СТАРА.
АЗ ТЪРПЯ. КРЕЩЯТ. И ПАК, И ПАК...

ТРЯБВА, ТРЯБВА ДА ИМ ИЗДЕЯНА!
БЯГАЙ, СТРАХ! ПРЕВРЪЩАЙ СЕ НА ДИМ!
НЯМА ДА СЕ ДАМ НА КУ-КЛУКС-КЛАНА!
МОЯТ ДУХ Е СТЪЛБ НЕПОКЛАТИМ!

МИСЛЕНО В ЛИЦЕТО ИМ ЩЕ ПЕЯ. -
ПЕСЕНТА МИ, ЯВНО, ГИ МОРЍ.
ЩЕ ПОКАНЯ В СЕБЕ СИ ОРФЕЯ,
ДА МЕ ВДЪХНОВЯВА ДО ЗОРИ.

А НЕБЕТО ПРЕЗ СЪЛЗИ ЩЕ ГЛЕДА.
ЩЕ ПУЛСИРАТ ВЕНИТЕ МУ, ЗНАМ.
БИЙ МЕ, ЗЛОБО! БИЙ МЕ, ГРОБНА ВЕДО!
СЪСКАЙ, ЗМИЙО! СИВ, РАЗКАПАН ВАМП!

НИЩИЧКО НЕ МОЖЕШ ДА МИ СТОРИШ! -
МЕНЕ МЕ ПРЕДПАЗВА ОГНЕН ЩИТ!
АЗ СЪМ ОБИЧ, СПУСНАТА ОТГОРЕ!
АЗ СЪМ ВЕЧНА, ВЕЧНА КАТО МИТ!

23.04.1993, 10ч.30мин., петък.
------

С БЛАГОДАРНОСТ КЪМ ДВАМА-ТРИМА 
ОТ НАЙ-БЛИЗКИТЕ МИ РОДНИНИ,
ЗА ТЯХНАТА "ЛЮБОВ", С КОЯТО МЕ ИЗТЕЗАВАХА! 
ЧРЕЗ ЕНЕРГИЙНИТЕ СИ БИТКИ С ТЯХ ИЗРАСНАХ!...
----------------------------------------

Ужасни неща се опитаха да ми причинят някои "близки",
след като се убедиха, че от първостепенна важност
за мен е, да помагам на хората и да се развивам духовно
чрез гладуване и чрез къртовски труд, за да направя плътта си
устойчива срещу болести и срещу бесовете на чуждия негативизъм.
Преодолявах ги с денонощен труд и с търпение, както и с
писане на стихотворните мантри, които сега са в блога ми.
Според Нирвана тази моя победа над мрака в душите им
е била най-важното необходимо условие,
за да се срещнем впоследствие с моята сродна душа Тим Скайлер.
Любовта, както и истината, винаги са били трън в очите 
на студоносните хора, дори и те да са наши най-близки роднини!
Мантрата "МИСЛЕНО В ЛИЦЕТО ИМ ЩЕ ПЕЯ" ми
даде сили да преодолея катаклизмите, които ми "сервираха" в
продължение на 3 години въпросните роднини и след това
уверено да продължа напред.
Искам да припомня, че всичко, което пиша тук е реално преживяно -
това стихотворение няма нищо общо с художествените измислици.

Няма коментари:

Публикуване на коментар