вторник, 29 юни 2010 г.

537. ГОРДИЕВИЯТ ВЪЗЕЛ И НИЕ /28-ми април/




Не ме корѝ, че се бунтувам остро...-
На мрака злобен с огнен глас говоря.
Понякога съм мека като восък,
но в битките съм твърдост непокорна.
Ти вече знаеш, колко те обичам.
Това е важно! Другото е проза.
Дано да виждаш звездната ми личност,
защитница на свят, неземно-розов.
Небето отреди ми важна роля,
която буди добрини заспали.
Съдбата ми, препълнена с гастроли,
е меч, роден от мъдрите скрижали.
С омразата в душите съм в разправа.
От студ предпазвам скрити ореоли.
Смъртта надменно ми се подиграва,
но вече нос забива ниско долу.
На Гордий възела подпалих вчера.
Нали си спомняш? - Възел от прокоби!
Със бури мощни силите си меря,
и знам, че с огън злото ще загробя!

28.04.1993, 11ч.
-------
Датата 28 април е важна,  защото днес се нанася съдбоносен удар 
на мрака у нас и в целия свят.
1. Рожден ден на Иван Кулеков.
2. Рожден ден на Саддам Хюсеин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар