четвъртък, 3 юни 2010 г.

497./479/ КОГАТО ДОЙДЕ ВЕЛИКАТА СЪБОТА... /8-ми април/




Възкръсване ще грейне в нас нощес!
Кажи, любов, очаква ли ни чудо?
На пръсти в моята обител влез -
копнея чудодейно да ме будиш!
Целунеш ли с божествени лъчи
принцесата, от грозен гном приспана,
най-огнен химн в света ще зазвучи
и ще изчезнат всички земни рани.
Така е хубаво, че точно ти
и точно днес небесно ми говориш!
Учѝ детето в мене да лети,
спаси го от житейските затвори!
Щастлива съм, любов, че ме откри
сред хаоса, заровил ме в тълпите!
Отдавна следвам твоите искри,
усещах как ме търсиш упорито...
И днес прекрачваме във свят свещен,
защото със Нирвана сме споени.
Великден се превърна в огнен ден,
развихрил чудодейните ни гени.
Прекрасно е, че свише си успял,
да преоткриеш силата сакрална!
Не сме ли с теб великденски хорал
в огромната вселенска катедрала?

8.04.2007, 22ч.57мин., Великден, хотел "ВИА",
Орешак.
---------
- ПРИНЦЕСАТА е спящата светлина на нашето подсъзнание. Тя се пробужда
след като ни целуни чрез лъчите си онзи, с когото сме едно цяло в любовта.
Подсъзнанието има записани в себе си всичките ни минали животи!
- ..."ОТ ГРОЗЕН ГНОМ ПРИСПАНА" - гномът, това е мракът,
приспал мощната божествена светлина, която е в подсъзнанието ни
и е извор на висша любов с нейните магически способности.
ЛЮБОВ=61=ИЕШУА
През тези два дни с Б., мъжът, когото обожавам,
бяхме в: Карлово, Сливен, Жеравна, Котел,
с.Константин,гр.Елена, Арбанаси,
Велико Търново и Орешак.
По този начин работим за духовното отключване на нашата татковина.


Няма коментари:

Публикуване на коментар