сряда, 30 юни 2010 г.

539. ОТКРИХМЕ СЕ НАСРЕД ПУСТИНЯТА... /29-ти април/




На теб, Небесен и много търпелив
-точно както любовта ми!
-------
За мен си като въздуха насъщен!
Копнеех да те срещна и да литна!
Представях си, как лудо ме прегръщаш
и как ми шепнеш с блясък във очите:
- До болка, до безумство те обичам!
А теб те няма вече цяла вечност!
Тук срещах земни чувства най-различни...
А чаках теб - божествено сърдечна!...
Любима, тръгвайки да те посрещна,
се озовах в най-страшната пустиня!
Сред пясъци, от ада по-горещи,
копнях за теб - оазисна и синя!
Вървях и търсех...Няма те и няма!
Не знаех вече накъде да тръгна...
Сгрешена ли е Звездната програма?
Почувствах се предаден и излъган!
Но ти се появи!...Бе просто чудо!
Молитвеният зов ли те проводи?
В пустинята се молех с глас на Буда...
И ето те, Вълшебство пълноводно!

29.04.1993, 10ч.
Няколко вида пречистващи живота води ме 
символизират:
1.Според рождената ми година съм ВОДЕН ДРАКОН.
2.Според рождения ми ден съм с воден знак РАК.
3. Според енергийната ми работа с всички хора по света,
СЪМ ЗЛАТНА РЕКА или ЖИВА ВОДА ОТ СПАСИТЕЛНИ ФОТОНИ - това са частиците на светлината, които създавам нон-стоп. Как става това ли? Поемам от всички през деня  разстояние чрез цифрите на имената им /под небесно ръковоство/ 
ЛЕДЕНОТО ЗЛО
/бесове/, което живее в плътта им като ПАРАЗИТ-УБИЕЦ, дошъл от космоса. А през нощта  разграждам тези дяволски бесове, които развращават морала и изкривяват психиката на хората, освен, че ги разболяват, състаряват и убиват. 
Така това ледено зло светкавично се превръща в могъща Златна река  от БОЖЕСТВЕНИ ФОТОНИ - топла здравословна енергия, постъпваща в телата на всички. Количеството й се разпределя свише - Създателят знае на кого по колко.
Това е светлината на ВИСШАТА ЛЮБОВ, определяща здравето, имунната защита и духовните нива, а и добродетелите на човеците...Тези чудотворни фотони на светлината определят и новите РАСИ, според тяхното все по-мощно ниво на духовност! 
Физиката знае много добре всичко за ФОТОНИТЕ. Но за чудотворните фотони - нищо не знае.

Няма коментари:

Публикуване на коментар