събота, 19 юни 2010 г.

531. В СРАВНЕНИЕ С ТЕБ СЪМ ДРЕБНА ТОЧКА.../ 25-ти април/



Издигнал си се много над нещата,
над плащаните с тежки лихви глоби...
И мъдростта ти става всеобхватна,
способна демоните да загроби.
В сравнение със теб съм дребна точка,
но съм се врекла мрака да затрием.
Насочваш ме с любов да действам точно
и аз разбрах - велик тандем сме ние.
Прозряла съм, че ти си свръхчовекът,
пред който всяка змийска сган трепери.
Трасирал си за нас пътеки преки
през джунглата на мрака начумерен.
И мисля си - дали съзнаваш ясно,
че гените на злобата пронизваш?
Небесният ти устрем не угасва,
облякъл рицарската бяла риза.
Безмълвно ще ти бъда роб послушен!
Каквото и да искаш, ще го правя!
В гласа на мъдростта ти ще се вслушвам,
за да спасим света от вълкодави!

25.04.2007, 8ч.20мин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар