сряда, 2 юни 2010 г.

492. В НАЧАЛОТО БЕ СЛОВОТО.../1 септември/



НА ДОРА ГАБЕ - С ПОКЛОН!
---------------
Преди буквара още да отворя,
аз сричах вече стихове познати.
Бял ангел казваше ми: "Леля Дора,
ги е написала за вас, децата...".
Сега, когато вече съм голяма,
прочетох пак за "Катето и Джори".
Видях ги как играеха на "дама"
и стихче посветих им, после второ...
Не те познавам, поетесо мила,
но ти ми вдъхна обич към децата.
Така ми даде част от свойта сила,
да пея песента, от тебе пята!

1.09.1978г.
-----
Това стихотворение послужи като повод да отида в дома на поетесата
с красив букет, за да се запознаем лично.
Беше РОЖДЕСТВОТО НА СВЕТА БОГОРОДИЦА - 8-ми септември, 1978.
Идеята да направя тази важна стъпка в живота си бе на моята
чудесна свекърва  Милка Ст. - мир на праха ѝ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар