четвъртък, 24 юни 2010 г.

533. ЧУВСТВАМ ТВОЯТА СИЛА, ЛЮБОВ! /26-ти април/



Моят всевечен любим, достигнал най-чудотворните
висини на Нирвана, още от преди раждането си 
на Земята ми изпраща спасителни

лъчи към всеки един миг от живота ми!
---------------------------------------

ТИМ до МАРИ
---
Звездолики са белите нощи.

Звездолико е твоето АЗ.
С огнен Дух над моралите пошли,
ти си моят бленуван Пегас.
Търсех стимул - получих го вече!
Чаках чудо - и ето го там!...
Чувствам твоята сила всевечна.
Чувам твойто вълшебно "SESAME".
Птица-Жар съм! Затуй ще те жаря.
Ореолно за теб ще искря.
Аз съм КРЪСТА! Но ти си ОЛТАРА!
Аз съм СЛАВЕЙ. Но ти си ЗОРА!
Не обичам трагичните трели.
Нека злото остане назад.
Грозни паяци бяха изплели
здрава мрежа, свирепи от глад.
Но я жарна небесният пламък.
Нова вяра света извиси.
Ти си НЕЖНОСТ, искрящо голяма.
Аз - КОРОНАТА в твойте коси!
Отключи ми света на звездите!
Знам, че можеш - всесилна си ти!
Ти си МЪДРОСТ, с лазури обвита!
Аз съм ПЪТ, който звездно блести!

26.04.1993, 11ч., понеделник.
---
 Навършват се 7 години от Чернобилския ад 
на 26.04.1986г.
- След няколко часа ще започна
грандиозна битка със силите на мрака
и ще победя, и ще спася живота
на сина ми!
За подробности виж в блога ми ИСТИНАТА Е ЛЮБОВ

съседната страница - 532.

Няма коментари:

Публикуване на коментар