четвъртък, 3 юни 2010 г.

496. И ЩЕ ОТКЛЮЧА СЕДМОТО НЕБЕ!... /8-ми април/



По-силна съм от земните окови
и ще отключа седмото небе!
Ще бъда връх на пирамида нова,
израснала в душата на Тибет!
Нали ми вярваш, огнен мой шамàне?
Чрез нас животът ще се възроди.
Дошла съм във съдбата ти огряна,
последвала шумерските следи.
Тревите дъх ще бъдат притаили
и сенките от ужас ще замрат...
Със мрака, който е почти без сили,
в открит дуел ще сме /за кой ли път!/.
Съгласен ли си вихрено да почнем
да чистим от злините този свят?
Раздразних мрака с истини нарочно -
да видят всички, колко е зъбат.
Насред лъжите му, така безсрамни,
чакалът на жестокостта снове.
Но с теб, спасили своя мир от драми,
сме силни кипарисни върхове...
Повярвай ми - на всичко съм готова,
за да разгърна звездния ни ген.
По-силна съм от земните окови,
защото ти си светлината в мен!

8.04.1993, 7ч.
-------
На 8-ми април 1990г. 6-годишната Глория Д.
започна за пръв път в живота си да повтаря
думи и изречения. Туморът в главата ù, който
до този момент ù е пречил да говори, бе победен
чрез силата на небесната светлина, която влезе
в телцето ù.

Няма коментари:

Публикуване на коментар