събота, 19 юни 2010 г.

528. РАЗКЪСАЙ ТЪМНИНАТА! /24-ти април/



На теб,любов всевечна!
----
Когато ти е трудно, позовù ме!
На помощ светлина ще ти изпратя.
В тила ще атакувам злата зима.
Ще хвърлям прах в очите на ламята.
А ти размахвай меча си! Бори се
с магията, която ражда мрака!
Не ставай жертва. Просто няма смисъл.
Побързай! Стига толкова си чакал!
Търпението ми почти се свърши...
Пристига пролет, а пък теб те няма!
Смехът ми още е на две прекършен
под тежестта на висшата програма!
Нали си рицар мой с усмивка блага?
Нали си мойто слънце обещано?
Защо на риск живота си излагаш?
Защо в съня ми си кървяща рана?
РАЗКЪСАЙ ТЪМНИНАТА НА ПАРЧЕТА!
Нападай с огън дяволското бреме!
НАЛИ, ЛЮБОВ, СМЕ ТУКА, ЗА ДА СВЕТИМ?...
ДА ИМ ДОКАЖЕМ, ЧЕ СМЕ СВРЪХ-ГОЛЕМИ!

04.1993, 10ч.45мин.

--------

Вечерта имах разговор с Людмил и Саша.
Тя се оказа човек, който съска, лъже и мами.
Тази спечелена енергийна битка
рязко ме приближи към Тим Скайлер от бъдещето,
когото още не познавам.


-------

Няма коментари:

Публикуване на коментар