сряда, 16 юни 2010 г.

521. ЖЕНАТА-ВАМП Е ОБРЕЧЕНА! /21-ви април/


Моят Тим Скайлер, който е звездната ми половина, се налага цял живот да неутрализира черните ми двойнички - красиви съблазнителки, изпратени от смъртоносните  изчадия, за да го омайват и така да го отдалечават максимално от любовта ни. 
Когато той напълно прогони от себе си тези стари и хитри вещици, навлякли кожата на млад сексапил, тогава  победоносно ще блеснат  лъчите на нашето божествено зарево иззад тежките облаци на дългата ни самотност.
И ще се освободи от веригите на мрака СИЛАТА на общата ни мисия, програмирана свише да помогне на хората в тяхното оцеляване и в максималното им духовно отключване.
Последната ми двойница с нейните клонинги, живеещи в телата на обкръжението му,  е най-опасна, защото ледената й енергия е самата ламя.

Мари Хигелс- 2017г.
-----


Тя е смъртна магия, любими!
Тя вампирски те гали в нощта!
Но забравя, че мене ме има!
Че съм меч и небесно блестя!
Стига вече! Дотук!... Набесня се!
На челото ù пише: -РАЗВРАТ!
Днес гневът ми, от ясен по-ясен,
ще ù кресне: - започва обрат!
Кръст да чака в душата ù злото!
Ще я съди с размахЛЮБОВТА!
Не ù вярвай на думите кротки -
ИМИТИРА МЕ МАЙСТОРСКИ ТЯ!
Изгони я, тъй както се гони
смърт рогата, зъл дух, таласъм!
Подплаши я с тамян и с икона!
БЕЗПОЩАДЕН БЪДИ И НАСЪН!
Ще повярвам в гласа ти небесен,
АКО ТРОПНЕШ СЪС ЖЕЗЪЛА СВОЙ!
Над вампирката ОГЪН ДА БЛЕСНЕ!
Над беса й ДА ЛИВНЕ ПОРОЙ!
И тогава...Ще видиш тогава,
как ще блесне в живота  обрат!
Ново слънце света ще огрява -
ТОЗИ ЗИМНО НАМЪЧИЛ СЕ СВЯТ!

21.04.1993, 11ч., сряда.
НАПИСАНО ЗА ДНЕС - 2024 г.!
Няма да полудееш, скъпи! ДЕЙСТВАЙ!
С теб съм, макар и незримо! Помагам ти
с небесен замах!

------- 


Няма коментари:

Публикуване на коментар