понеделник, 14 юни 2010 г.

507.ОТ РАДОСТ ОНЕМЯХ! /14-ти април/




На човека - ангел,
небесният пратеник Райдас от Берлин!
-------------------
Вестителят внезапно се яви.
Изпратен бе от звездния безброй.
Говорех му смутено и на "ви",
а с притчи отговаряше ми той.
Крилата му напомнят планини -
космична сила е вградена в тях.
По-светъл от мираж се поклони
и в оня миг от радост онемях...
Нали, небе, ми пращаш чудеса
чрез този рицар, свише озарен?
Аз знам, че иде първата роса
и златната любов ще грейне в мен!

14.04.1993, 9ч.16мин., сряда.
Свети Мартин.
------
Райдас /истинското му име е Райнер/
е лечител от Берлин, мой приятел завинаги,
достигнал до Нирвана още през 1990г.
Той ми подари букет от огнени амарилиси
и така обикнах това лотосно цвете, излъчващо светлина.
АМАРИЛИС - в превод от латински е "Звездата на рицаря".
Амарилис е името и на богинята на пролетта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар