понеделник, 4 януари 2010 г.

182. ВМЕСТО СБОГУВАНЕ /31-ви март/




На 31-ви март е роден моят
любим композитор Вангелис. Честито!
---------------
Защо? Защо не идва звездолетът?
Къде се бавят моите нимяни?
Отивам си! Затуй неземно светя.
Затуй блестя, от щастие огряна.
Отивам в свят, граден от чисто злато,
препълнен с добродетели, особен...
Вангелис чрез мелодии крилати
посява там в душите жарка обич.
Копнежите му,с ритмика обвити,
за танц подготвят влюбените гени.
Като пристигна, той ще ме попита:
"Коя си ти? Венера? Мелпомена?"
Аз ще мълча, забравила коя съм.
Ще бъда просто светлина без име.
И ще се чудя в даден миг прекрасен:
Дали ме имаше? Дали ме има?
..............................
След малко заминавам. Тук съм нищо!
А там ще бъда муза на всемира!
Ще съм любов - всевечна, мъдра, чиста,
която от вселенски връх извира!

31.03.1993, 12 ч.37 мин.
----
Нимяни - нимяните са жители на планетата
с кодирано от мен име Хикс.

Няма коментари:

Публикуване на коментар