неделя, 11 юли 2010 г.

626. ЗНАМ КОЙ И КОЛКО МЕ ОБИЧА ! /25-ти юли/







На този ден съм нежност със корона..
Днес любовта награда заслужава -
с невидим смерч тя злобите прогони
и с огън озаптява вълкодави.
На този ден кръжи орелът златен,
а в храмовете пеят херувими.
Копнежите, от птице по-крилати,
закрилят чувствата ни нараними.
На този ден съм повече от вяра -
усетих кой и колко ме обича!
Вълшебни порти горе се отварят
и висш морал се слива с радост птича.
На този ден съдбите се докосват.
Прокобите потъват в дълбините.
Под знака на любов със мъдрост росна,
се будят истини, от злото крити.
На този ден омразите измират
и с гръм проглеждат всички мисли слепи.
Днес любовта минава през шпалири
и светлина раздава с пълни шепи!
25.07.1993, 8ч.30мин.

-----
Много е странно - току-що прочетох това стихотворение,
което съм написала през 93-та година и си дадох сметка, че тя 
не е била високосна, както сегашната 2012-та година. Значи
написаното се отнася точно за сега, а не за тогава.
За пореден път се убеждавам, че Нирвана вписва
в своите продиктувани послания моменти от бъдещето.
ОРЕЛЪТ- ИЛЮСТРАЦИЯ НА СТИХОТВОРЕНИЕТО,  

е нарисуван от сина ми Борислав на 30 октомври,1998,
който е роден през 1983г. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар