събота, 17 юли 2010 г.

651. ОДА НА БЛАГОДАРНОСТТА /12-ти май/








На този, който е създаден за мен,
но небето още не ми казва кой е той...
-------
Кого ли вдъхновено да възпея,
задето звездни гени ти е дал?
Дали всевечната и мъдра Гея,
дарила любовта ти с висш морал?
Дали безкрайността, до болка свидна,
вселила воля в твоите очи?
Или със дар да ида при Изида,
задето ти е дала дух лъчист?
Душата ти невидимо ме гали
и ти внуши крила да ми дадеш.
Ако не бе небесен мъж, едва ли
бих литнала към твоя луд копнеж.
Кажи ми - пред кого да коленича?
Кого да сложа на пиедистал?
С божествена любов ще го обичам
от благодарност, че те е създал!

12.05.1993, 12ч.

---
Написано отдавна, но моят Тим Скайлер все още го няма и няма...
----
1. Гея - древногръцка богиня, която е
Майката-Земя, наречена по-късно Темида.
А Темида наказва тези, чийто морал е
кривнал от правия път.

2.Изида - древноегипетска богиня на

магията и живота, която у  нас се нарича Гея.
Тя закриля децата,
да не бъдат ухапвани от змии - на короната
ù не случайно има кобра. Закриля хармонията в любовта и
брачната вярност. Тя възкресява мъртвите.
Царица Клеопатра е била поклонничка на
Изида и е носела корона като тази на богинята.
-----
Да бъдем благодарни на великата и необятна любов, задето всеки божи ден ни извисява и ни превръща в окрилени слънца - ангели на доброто...

----

Няма коментари:

Публикуване на коментар