неделя, 11 юли 2010 г.

630. БОГИНЯ НА БОГИНИТЕ ЩЕ СТАНА ! /29-ти юли/




Пристига рицарят, когото обожавам!
-----
Ще бъде любовта ни хит прославен.
Светът за нас шокиран ще разпитва.
Стихът ми, който светлина раздава,
ще предизвика звездната възхùта.
Изваяна е общата ни личност.
Дошли сме на Земята отдалече.
Безкраят, който страстно ни обича,
с безсмъртие живота ни облече.
Ще цъфне лотосът във мен за тебе!
Прегръдки ще разтворят висините.
Да бъдеш суперМен ми е потребно!
А аз ще се превърна в Нефертити,
събрала красотите на Нирвана,
на тебе свойте тайни посветила.
Богиня на богините ще стана!
От мен ще блика чудодейна сила!
Дано да ми повярваш най-накрая,
че сме слънца, които ще пребъдат.
Живях живот, заключен в мъртва стая,
за да отключа любовта отвъдна!

29.07.1993, 11ч.30мин.
-------
1. "Нефертити"- египетска царица, известна
с красотата си.
2. "Нирвана" - седмото енергийно поле, което спи 
в подсъзнанието ни и постепенно се пробужда, 
като ни свързва с вселенското познание.
3. "Мъртва стая" - мазето, обитавано от мен
в блока на Б., последният двойник на моя Тим
/без да го познавам по това време двойника/.
Живях в мазето под апартамента на Б. и енергията ми го е обработвала. 
Това продължи доста време -  през 2000, 

2001, 2002, до средата на 2003г., когато ще получа 
общинско жилище точно на днешната дата - 29 юли.
С моя Б. се запознахме през 2004г., когато вече

живеех в новото си жилище.

-----

Няма коментари:

Публикуване на коментар