сряда, 28 юли 2010 г.

695. ПРЕПЪЛВАШ МЕ, НЕБЕ, СЪС БЛАГОДАТИ! /30-ти май/



Щом те почувствах, станах, трепетлика
и топъл лъч, танцуващ със капчука.
И амарùлис в моя свят поникна,
и всичко взе да се променя тука...
Светът ми от Нирвана  озарен е.
Той  чудотворната любов раздава.
Върховна благост се засели в мене
и ражда живата вода за здраве.
Препълваш ме, небе, със благодати,
извиращи от мъдростта на Буда.
Със ласките на добротата свята,
отключваш в мен предчувствия за чудо.
Щастлива съм, небе, че си наблизо -
в дъжда, в копнежа на нощта, в Нирвана...
В сърцето ти се озовах без виза
и, окрилена, в него ще остана!
За да обжарвам с поглед Антихриста,
ми даде мощ, която не пресеква.
Чрез теб превърнах в мантри свойте мисли,
стиха си слях с лазурите в човека!

30.05.1993, 10ч.30мин.
----
Амарùлис - цвете с цветове-камбани.
От латински се превежда "Звездата на Рицаря".

Няма коментари:

Публикуване на коментар