четвъртък, 22 юли 2010 г.

665. ЧЕ МИ В ТЪМНИЦА ДОДЕЯ !... /17-ти май/


Силна мантра за прочистване на душата от злото.
Мантра, която има звучене на народна песен.
МАРИЯ=70= ИСТИНА /истината с векове е била "държанка" на змея/
----------------------------
Мария очи си свежда
и жално, жално нарежда :
- Трендафил-момко гидùя,
грабни си сабя френгùя!
Спаси ме, момко, от змея,
че аз при него живея!
Далеч от село голямо,
от татко, още от мама.
Чернило в черни джендèми!...
Не духне зефùр, да ме вземе!
Че ми в тъмница додèя,
да съм държàнка на змея!

Сепна се момък тогава -
запретна кенàр-ръкави.
Наточи сабя френгùя
и рече тъй на Мария :
- Зюмбюл-девойко, запряна
в покоите на Горяна!
Немòй да плачеш, смирù се!
Нощèска мълком легни си
и чакай да пèвнат петлите.
Пък тогаз гледай, не питай,
щò ми земята трепери,
като от триста потèри.
Щò ми се палят горите
и с гръм прииждат реките.
От гняв прелива душата!
Мълнии тежки мята!
Ще хване Горяна скомнùна,
задето те прави робиня!
Вдън-пъкъл ще го натùря!
Пък ще те грабна подùре
и до сърце ще те гушна,
държанке скръбна, послушна.
С целувки ще те покрия,
небесна севдо, Мария!

17.05.1993, 10ч.30мин.
----
1. "Севда" = любов
2. "зефир" = силен, почти ураганен южен вятър,
който стопява снеговете и ледовете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар