неделя, 11 юли 2010 г.

619. ТИ ДОНЕСЕ ПРОМЯНА... /19-ти юли/



 

Всяка мисъл ме жари,
щом е свързана с тебе.
Насред юлска омàра
миналото погребвам.
Бях звезда неродена.
Птица бях, но безкрила.
А съдбата- хиена
в мрак ме бе потопила.
Но не знаех, любими,
че живеел си близо,
че си слънце незримо,
източник на сюрпризи.
В чудесата добър си -
кармите занемяха!
Мракът - яростен стършел,
се тресе като смахнат.
Самотата замръзна...
Ти донесе промяна.
Съска змийският възел -
страшен смерч го подхвана.
Любовта ме омайва -
в теб съм сгушена, мили!
Сред пустиня безкрайна
бродех дълго без сили.
Но се срещнахме тука,
дето злото умира.
Лед вековен се пука!
Триумфира всемирът!

19.07.1993, 9ч.23ч.
-----
Рожден ден на бившата ми свекърва
Милка Ст. Мир на праха ù!
Към днешната дата изпитвам особено
чувство на умиление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар