неделя, 11 юли 2010 г.

628. НЕ МОГА ДА СЪМ СИВА И БЕЗЛИЧНА ! /27-ми юли/



Да бъда сфинкс, е просто невъзможно!
Опитвала съм - нищо не излиза!
Поисках в ред живота си да сложа,
напук на всички ледени сюрпризи.
Със наглостите имах остри срещи.
Закриляше ме любовта огряна.
Понякога ми ставаше горещо,
прозряла щракването на капана.
Преследваха ме гноми с чумни гени,
те нокти към доброто в нас протягат.
И чувах мрака как от злоба стене,
пред светлината със усмивка блага...
С очи пронизвах облаци противни,
жигосвах със лъчи измами скрити.
Небе, гневът ти няма ли да ливне -
с порой да заличи калта на дните?
Очакваме подкрепата  ти всички...
Правѝ ме силна срещу вихри бесни!...
Не мога да съм сива и безлична!
Във ролята на сфинкс не се харесвам!

27.07.1993, 9ч.30мин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар