петък, 6 август 2010 г.

725. СВОБОДНО СЕ ИЗДИГАМ! /11-ти юни/


На една майка, която цял живот
е ненавиждала дъщеря си, само защото
изпитва омраза към таткото на детето,
за когото е била омъжена!
------------------------------------

СРЕДНОЩЕН КРЪВОЛОК...УСОЙНА СТАЯ...
КАЖИ МИ, БОЖЕ - В ПЪКЪЛА ЛИ БЯХ?
ДО БОЛКА МИ СЕ ИСКА ДА УЗНАЯ,
КАКЪВ БЕ ОНЯ ЖИВОТИНСКИ МЯХ,
ПРЕПЪЛНЕН С КЛЕТВИ И С ВОНЯ ДОГОРЕ,
ПРОНИЗВАЩ СЪС ИЗЦЪКЛЕНИ ОЧИ?
НЕ МАЙКА, А ХИЕНА, МИЛИ ХОРА!
ДОРИ И ДНЕС ДУШАТА Ѝ ФУЧИ.

Х Х Х

ОТКЪСНАХ СЕ! СВОБОДНО СЕ ИЗДИГАМ!
ИКАР КЪМ СЛЪНЦЕТО МЕ Е ПОВЕЛ.
НЕЗЕМЕН МИГ!... НЕ СЪМ ЛИ ЧУЧУЛИГА,
ОМАЯЛА НАЙ-ГОРДИЯ ОРЕЛ?
ПОДХВАЩАТ МЕ НА ВЕЧНОСТТА КРИЛЕТЕ.
ТЪМНЕЯТ ДОЛУ МЪРТВИТЕ СКАЛИ.
ЛЕТЯ КЪМ СВЕТЛИНАТА СЕДМОЦВЕТНА,
КЪМ НОВ ЖИВОТ, ОТ КОЙТО НЕ БОЛИ!

11.06.1993, 16ч.40мин.
------
1. Рожден ден на моя съученик от Плевен -
М.П.- Арчи. Честито! Беше първата ми любов,
чиито трепети отразявах в стихове и в дневник.
2. Рожден ден на Димитър Ап.- интересен екземпляр,
талантлив фото-журналист.

Няма коментари:

Публикуване на коментар