неделя, 15 август 2010 г.

804. ЛЮБОВ, ПРЕЧИСТЕНА ОТ ГРЯХ... /29-ти август/




Посрещам и изпращам заревата,
закрилящи най-чистите души.
Целувам ги с лъчи на обич свята,
която няма право да греши.
На гари, на пристанища, летища -
къде ли нè самотно - тъжна бях.
Но вече зная, че скръбта е нищо,
щом си любов, пречистена от грях.
Прошепвали са ми свещени устни,
че ме очаква златна синева,
че ще зачеркна всеки гном безчувствен,
готов да ме линчува за това.
Щастлива съм при всяка своя среща
със ИЗГРЕВИ, воюващи с ЛЪЖИ!...
ЛЮБОВ да раждаш, е велико нещо
и земното тегло не ти тежи!

29.08.1993, 9ч.25мин

На 29 август са се запознали Яворов и Лора - той е флиртувал с жени от компанията им, а тя е ревнувала и затова идва голямата им трагедия.
На 29.08.1992г. се запознах с М. Ск., който имаше много любовници в Германия и в други държави - от дълги години живее във Франкфуркт на Майн, Германия, а у нас идваше за по един месец и правехме страхотни концерти със симфоничните концерти на цяла България.  Снимахме ги с професионални камери, като ги превръщахме във филми. Той се възползваше от многото ми дарби и поемах огромната част от натоварването в съвместната ни работа. Не натрупах печалби, разбира се - не исках, защото многото пари не са били цел в живота ми никога.
През 1999г. прекъснах всякакви контакти с този човек, чиято карма е свързана с моята.

Няма коментари:

Публикуване на коментар