неделя, 15 август 2010 г.

803.ЛЮБОВТА РАЖДА СВЯТ ОТ СВЕТЛИНА!... /28-ми август/





На Тим Скайлер -слънцето в моя живот!
----
И е дошъл на самотата края!

С прегръдка твоят свят ме приласкà.
Коя съм аз, не искам да гадая.
Разбрах, че плувам в Златната река. -
Обграждат ме прозрения всевишни,
сияния, отрекли всеки грях...
Така ми е добре, че чак не дишам!
Сред свят от светлина се озовах.
Днес любовта ми някак е двузначна -
обичам теб, обичам и Пегàс,
със чийто устрем бързо се изкачвам
до връх, вградил във радостта  екстаз.
Върхът, дарил ме с вдъхновени мисли,
с любов, с небесна волност и с крила.
Със глас звънтящ, от истина по-искрен,
той ми изпрати своето ЕЛА!
И е дошъл на самотата краят -
на края, с който мрака ще сразим.
Щастлива съм, защото твърдо зная,
че в теб живее моят ЗВЕЗДЕН ТИМ!

28.08.1993, 9ч.10мин., събота.

-----
ПЕГАС е крилат кон, митична фигура,
която живее на връх Парнàс - планината
на поетичните прозрения,окрилени от ЛЮБОВТА.
---
Мари Хигелс и Тим Скайлер са свързани завинаги чрез силата на истинската любов, която расте и расте във всеки техен живот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар