петък, 6 август 2010 г.

728. ОГНЕН ПАТОС МИ ДАЙ! /12-ти юни/



На Тим Скайлер - с благодарност,
че го има и че ме прави силна!
------------------------------------
Ако трябва, ще стана море.
Ще съм щит, който пази сърцето.
Ако трябва, смъртта ще умре,
за да почнем вълшебно да светим!

Ако трябва, ще бъда пожар,
който гълта зловещи пространства!
Виж Рогатия - грозен и стар,
как изчезва със преспите лански.

Огнен патос, любими, ми дай!
Титанично със теб да израснем,
да превърнем пустинята в рай,
егоизма към Свършек да тласнем.

За тираните с алчни очи,
дето подло загробват мечтите,
нека гневният глас да звучи
на страдалците, с чувства пребити.

Ако трябва, ще стана шаман,
който властва с хипноза над злото.
Със таланта си, свише огрян,
за света на мечтите работя!

Ледове ще стопявам с очи.
Всеки глèтчер от страх ще се свива.
"Патетùчната" в транс ще звучи.
Любовта ще танцува щастлива...

12.06.2007, 12ч.07мин., вторник.
------
1.Рожден ден на Вилиян Р.
/живее във Флоренция, където са и децата ми/...
2. Глетчер - многовековен лед на земните полюси.
2. "Патетичната" - другото име на
Шестата симфония на Чайковски.

Няма коментари:

Публикуване на коментар