петък, 13 август 2010 г.

793. ТАКЪВ МИ Е ПОРТРЕТЪТ!... /19-ти август/





Как искам, Господи, да съм Темида,
за да се справя с мрака, който лъже,
който размахва съскащи обиди,
който загробва чистотата тъжна!...

Кошмарите не биха ме превзели.
Не бих се дала на света безличен.
Най-страшни мафии ще съдя смело.
В зандàн ще хвърля на злините бича.

Родих се от сълзите на небето,
но съм любов, откърмена със песни...

Такъв ми е портретът, общо-взето...
Да го създам не беше никак лесно.

19.08.1993, 10ч.
-----
"Зандàн" /тур./= затвор.
За злите сили небесната светлина в нашите тела
представлява онзи огнен пъкъл, онзи огнен зандан,
в който хвърляме змийските излъчвания на кармите,
унищожаващи не само човешкото в човека,
а и неговото здраве, добродетелни качества, младостта,
живота му. Целта е да разграждаме ледените излъчвания
и да ги превръщаме в здравословна жива вода...

Няма коментари:

Публикуване на коментар