понеделник, 9 август 2010 г.

740. НАРЕКЛА СЪМ ТЕ АНГЕЛ ОЗАРЕН... /18-ти юни/







 

Нажежен си, златен мой СВЕТЛИК,
подлудил покоя на Венера...

От царствения изгрев по-велик,
ти своето небе във мен намери

Несравним си! Поразена бях!
Знаех си, че в мен си ненапразно!
С огън, взет от гените на  БАХ,
свойта ореолност ми доказа.
Вдъхновен си...с разтуптян копнеж...
Любов излъчваш ти, а не раздяла.
Ако безсмъртен ЛОТОС ми дадеш,
вселенската безкрайност бих ти дала!
За нас звездите свят-мечта градят.
От мислите ни блика сила свята...
Оставяйки във времето следа,
летим на златните мечти с крилата.
Ти се превърна в онзи юлски ден,
способен с поглед да ме омагьосва.
Нарекла съм те АНГЕЛ ОЗАРЕН,
когото гледам с обич златоносна!

18.06.2007, 9ч.50мин., понеделник.
--------
СВЕТЛИК - божественото слънце в сърцата ни е способно да 
огрее цялата вселена, но само ако сме се сляли с нашата
звездна половина в любовта.Без това сливане се чувстваме самотни.
------
На 18 юни е родена племенничката
ми Симона. Честито, малката! Танцувай все така
вдъхновено и излъчвай любов, слънчево дете!
2. На днешна дата е роден Пол Маккартни
/Бийтълс/. Става на 65 години /род.1942г./.
3. Вчера с моя сегашен любим, последния двойник на Тим, бяхме на Белмекен сред
природа-магьосница. Но се чувствах самотна - въобще не бях подвластни на
вълшебни емоции.

-----

Няма коментари:

Публикуване на коментар