понеделник, 16 август 2010 г.

811. НЕ МЕ ОСТАВЯЙ, ГОСПОДИ, САМА! /4-ти септември/

-------------------ИЗГРЕВ, 21.03.2012--------------------
Не съм способна да се уморя,
до болка изгревите да обичам!
Над планини, пустини и моря
се извисих до синевата птича.
С копнежа тих на озарени дни
за нежност всеотдайна съм мечтала.
Любов всемирна, с дъх ме докоснù
и ще ти бъда вярна до премàла!
Не ме оставяй, Господи, сама!
Превръщай моята зора в магия!
На нощите ината ще сломя
и изгревния свят ще преоткрия
Превръщай ме в пробудено дете,
към птиците протегнало ръцете...
Джулая морнинг нека в мен расте,
за да се уча с юлска страст да светя!
4.09.1993, 11ч., събота.
-----
Родена съм на 1-ви юли и затова имам
слабост към този слънчев месец.


Джулàй мòрнинг /англ/ = юлско утро.

Изгревът на първи юли е джулай морнинг.

ПЪРВИ ЮЛИ=122= НЕБЕСНА ЛЮБОВ

Няма коментари:

Публикуване на коментар