четвъртък, 12 август 2010 г.

782. ЗА ДА МОЖЕ ВЕЧНО ДА НИ ИМА... /9-ти август/



Търсих те и те открих! Кажи ми,
кой с магии бе те омотал,
та не помниш истинското име
на зовящия те страстно ангел бял?
Кой ми праща всички дълги нощи,
пълни със влудяваща тъга?
Трябва ли да ме объркваш още?
Писна ми да чувствам досега,
че за мене пет пари не даваш,
като че за теб съм чужд човек!...
Прогледни, любов! Изгрей в прослава,
та товарът ми да стане лек!
Време е сред всички земни хора
да откриеш себе си във мен.
Ти си рицарят, изваян горе.
Ти си стих, в душата ми вграден.
Търсих те. Намерих те! Пази ме!
С ангелско крило ме опази!
За да може вечно да ни има,
раждайки любов, а не сълзи!

9.08.1993, 16ч.
-----
Ден на Нагазаки - на днешната дата бе хвърлена

втората американска атомна бомба...

Няма коментари:

Публикуване на коментар