четвъртък, 12 август 2010 г.

784. И ЩЕ БЪДЕМ СВОБОДНИ ОТ ПЛЕН! /11-ти август/



Не тъгувай. Света не проклинай,

ако чувстваш, че нямаш късмет.
Всяка болка си има причина.
Премахни я и карай напред.
Ако почне копнежът да чезне,
ако траур в гласа ти звучи,
пребори се с вампирската бездна
на лъжите със празни очи.
Не тъгувай. Лице не покривай
с облак, който е черен от студ.
Враг бъди на кошмарите диви.
Изтръгни се от от мрака им луд!
Всяка клетчица в мен те обича,
вдъхновена от порива чист.
С теб сме рожби на звездни поличби!
С теб топим ледовете с очи...
Любовта чрез Мадоната в синьо
ни внушава, че в час озарен
злата карма край нас ще се срине
и ще бъдем свободни от плен!

11.08.1993, 10ч.32мин.,Свети Влас
/закрилник на животните/.
-----
1." МАДОНАТА В СИНЬО" - иконен образ на
Мадоната с Младенеца, рисуван на дърво,
темпера /авт. Мари Хигелс/.

През 1991г. един приятел - Васил Рангелов, 
мир на праха му!,  беше сънувал Мадоната, облечена 
с дълга синя рокля /имала моите черти/. 
Тя се появила на  висока сцена, издигнала високо ръцете си,
с  озарено  лице, а пред нея -  многолюден площад.
Държала в лявата си ръка КНИГА, а в дясната- КРЪСТ.
Множеството я приветствало с възгласи.
И изведнъж всички хора паднали на колене със сведени
глави. А небето било озарено от сияние...
В този момент Васко, който ясно осъзнал,че
познава образа на жената, се събудил, разплакан
от щастие. Изпитвал невероятна лекота.
Когато на другия ден ми разказваше съня си, също
се разтресе от ридания...
Впрочем, бях направила чудо с него. Един ден получил
троен инсултен удар и ми звънна по телефона със зов 
за помощ - говореше фъфлейки странно, но аз веднага 
разбрах какво се е случило...
Казах му да се опита да отключи вратата и да знае, че

веднага тръгвам.
Тичешком отидох в дома му... Пренесох се за един месец
заедно с моя малък син, с когото спяхме в кухнята. Денонощно
работех с безпомощното тяло на Васко. Още на третия ден 
започна да ходи с моя помощ, като всички видими поражения 
върху тялото и в говора му изчезнаха. А само след седмица 
обикаляше бавно квартала съвсем сам, изминавайки голямо 
разстояние. На 10-я ден  се набираше с мускули на лост. 
С цели 10 години се удължи животът му.
Иска ми се да добавя, че бащата на този мой приятел се е
казвал ЙОСИФ /а аз съм Мария/. Освен това точно той, Васко Р.,
главен фотограф в известен столичен вестник, е човекът,
който е имал лични контакти с Т.Живков, без да знам за това.
През 1989-та, когато му направих няколко сеанса, той 
ме изненада с едно шокирало скромната ми личност
предложение -
попита ме дали ще се съглася да бъда изпратена в Москва,
за да изследват енергийните ми способности. Разбира се, че се
съгласих. Казаха ми да платя само билета си за влака, за
всичко останало те се погрижиха.  Живеех при семейството на 

дипломат - Борис се казваше, а жена му Виолета.
Цял месец правих  там специално организирани напълно 
безплатни сеанси на тежко болни. Имах шофьор и кола на 
разположение. Станахме свидетели на удивителни неща, докато
работех с енергиите на болните. После  изследваха показателите 
им - болестите им ги нямаше. Така дойде 13-ти декември/1988г./, 
когато трябваше да ме изследва екипът на проф.Годик 
/днес - академик/ в Медицинската академия, където идваха 
най-големите феномени от всички държави, за да се докажат 
техните  енергийни възможности...
Пак същият Васил организира по-късно да бъда изпратена 
в Берлин, където практически доказвах дарбата си, като
работех без да вземам пари.
Известно време живеех в нашето посолство /виж стр.159-Б 
на блога ми ИСТИНАТА Е ЛЮБОВ - чрез копи-пейст
се копира и нанася страницата в гугъл и се влиза/.
В Западен Берлин изнасях лекции /с преводач/ в два частни 

института по езотерика. От посолството се погрижиха. 
Беше ми осигурена храна, преводач и безплатна квартира.Вече 
споменах в блога си на стр.159-Б, че се хранех безвъзмездно
в ресторанта на западноберлинския хотел "ПАНОРАМА" - 
неговият собственик, известният милионер  Иван Зографски,
 ме беше взел под  крилото си, аз му правех сеанси - на него 
и на дъщеря му Ирина...

2. На днешната дата - 11-ти август 1996г., умира Ванга. Правила
съм ù сеанс на 2.02.1989г., докосвайки главата ù.
3. На 11-ти август е родена Наташа М.
Честито!

Няма коментари:

Публикуване на коментар