събота, 7 август 2010 г.

734. ИВАН ЗОГРАФСКИ - СКЪП ПРИЯТЕЛ! /15-ти юни/


В ПАМЕТ НА ИВАН ЗОГРАФСКИ!
--------------------------------------
Този изключителен човек, който притежаваше
хотел "Панорама"в центъра на Берлин, ми
помогна много, когато пристигнах в огромния
непознат град, без да знам немски и без финанси.
За да повярва, че имам способности да преборвам
болестите, получи писмени препоръки от своите
софийски приятели Димитър П. и жена му
Красимира - бях работила с техните àури и затова
вярваха в силата на излъчването ми.
Когато пристигнах в Берлин и направих серия от
лечебни сеанси на Зографски, той ме прие
с бащински жест на доверие и организира всичко
необходимо, за да започна своите сеанси и лекции по
езотерика в два западноберлински института.
Лично се беше убедил в дарбата ми да възвръщам
здравето на хората, без да се интересувам от материалната
част на нещата и без да съм суетна. Затова ми помагаше.
Например, даде нареждане на персонала в ресторант
"Панорама"да се храня там безплатно по всяко време, без
ограничения. Заведе ме лично, като ме държеше бащински
за ръка, в едно централно обменно бюро, за да ми покаже,
как точно се обменят източногермански марки в западни.
Не усетих нито веднъж дори сянка от намек, че се интересува
от младата жена в мен. Затова и аз му имах огромно доверие.
ПОКЛОН ПРЕД НЕБЕСНАТА МУ СЪЩНОСТ!
---------------------------------------

Беше човечен, с душа- панорама!
Бе ангел, огрян от всемира!
Кой там повтаря, че вече го няма?
И кой да тъгува не спира?

Това, че угасваш, решено е свише.
Очаква те нова задача.
И, както Мъдрецът в книгите пише,
"...към звездни пространства прекрачваш".

Ако на вярата с твърдия нрав си,
бездушникът в страх ще трепери.
Най-сетне е свише свободен Зографски!
Пазете се, грозни химери!

Той в тъмните нощи ще броди незримо
и пламък ще вгражда в душите.
Да знаят кошмарите - още го има!
Пробужда той смерчове скрити!

Да знаят, че вече е с етерно тяло,
подвластно на звездни нагласи.
С духовност, която е мощно изгряла,
ще учи света да израства.

По-силен от него във битките няма!
Затуй се е слял със всемира.
Всевечна любов е, закриляща храма,
създадена, да не умира!

15.06.2007, 5ч.31мин.
-------
Днес погребаха Иван Зографски в Берлин/на 97г./,
Почина на 7-ми юни. ИВАНЕ, ПОЧИВАЙ В МИР!

Няма коментари:

Публикуване на коментар