четвъртък, 12 август 2010 г.

765. ЩЕ ГИ НАДВИЯ! ВЯРВАМ ГО ГОРЕЩО!... /29-ти юни/





Как искам вече да не съм такава -

захвърлена тъга в крайпътен трап!
Духът ми криволичи, пада, става...
Срамувам се, че толкова е слаб!
Сама съм. Няма кой да ме поучи
и кой от сълзите да ме спаси...
Вървя без път като бездомно куче.
Сред грозотата търся свят красив.
Наплашена от карми, пълни с грешки,
към вълчи зъби тръгвам да вървя.
Ще ги надвия! Вярвам го горещо!
Нали съм дракон с огнена глава?
Понякога присядам уморено,
задъхана от летен прахоляк...
Кога, любов, ще станеш част от мене?
Кажи ми, как да се открием? Как?

29.06.1993, 9ч.30мин.
----
Според рождената си година съм  Воден дракон 
/ по китайския хороскоп/, което говори за устремена 
към истините сила и за гейзерни горещи емоции, 
изливани в творчество.

Няма коментари:

Публикуване на коментар