четвъртък, 12 август 2010 г.

760. ЗА ДА СТАНАТ ХОРАТА ЗВЕЗДИ... /песен/ /27-ми юни/





"ЛЮ
БОВТА ТЪРЖЕСТВУВА НАД ВСИЧКО!"
 Едит Пиаф.
------------------

З
а да лумне утре огън бял
в нашето възкръснало огнище,
разумът ще трябва да е спрял,
да ни трови с ядове излишни.
На площада трябва да звучи
песен, от слани неосланена.
А очите - твоите очи! -
да разказват приказки за мене!

За да бъда слънчево дете,
припнало да гони ветровете,
любовта ти трябва да расте,
а покоят пурпурно да свети.
Трябва да си като утро млад
и да ме зовеш в далечината.
Чух, че на доброто бил си брат.
Щом е тъй, ще бъда най-добрата!
--------------

Припев:
ОТВЕДИ МЕ В ТВОЙТЕ ВИСИНИ,
ТАМ, КЪДЕТО ВСИЧКО Е РАЗЛИЧНО.
ТАМ ЗОРАТА ЩЕ МЕ ОСЕНИ
С МИСЪЛТА, ЧЕ ЛУДО МЕ ОБИЧАШ!
--------------
За да станат хората звезди,
за да ни очакват със надежда,
трябва да повярваме в Едит
и да бъдем даже с камък нежни!
На площада трябва да звучи
песен, от слани неосланена.
А очите - твоите очи! -
да превръщат любовта в летене!
---
Припев:
ЗНАМ, ЧЕ ВСИЧКО В ТЕБЕ Е ЛЮБОВ -
ТЯ Е КЛЮЧ ЗА ДНИТЕ ОЗАРЕНИ.
ТВОЯТ МИР КОПНЕЖНО Е ГОТОВ
ДА СЕ СЛЕЕ С ИЗГРЕВИТЕ В МЕНЕ...

27.06.1993, 11ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар