неделя, 15 август 2010 г.

807. ТРОН ЗА ТЕБ, ЛЮБОВ! /1- ви септември/

------------АФРОДИТА - БОГИНЯТА НА ЛЮБОВТА И КРАСОТАТА-----



И вечно срещам те, любов, по пътя,
предначертан от мъдрите звезди.
Копнежът ми, във храм невидим скътан,
в зора вълшебница ме прероди.
Разбрахте ли? - Развихрен огън иде,
да отърве от древен лед света!
Днес егосът - на злите сили лидер,
от много студ тотално превъртя.
ЛЮБОВ, очаквай празнични шпалири,
затуй, че извисяваш този свят,
затуй, че му внушаваш, да не спира
да влиза в битки с дявола рогат.
Изпратена при нас от боговете,
посрещаме те с грейнали очи.
Самата ВЕЧНОСТ, ореолно светла,
на трон благословен те възкачи!

1.09.1993, 11ч.50мин.
И наистина - вчера на 13.09.2023, егосът в едно тяло направо превъртя от натрупания 
в плътта му гигантски смъртоносен студ. Ако можеше омразата му, взривена от мощната сила
на божествената любов в мен, щеше да ме ръзкъса. Но бог го владее това чудовище и рязко го спря! Закова го на място!  
------
Рожден ден на баща ми. Честито!

-------

Няма коментари:

Публикуване на коментар