четвъртък, 12 август 2010 г.

761. ТЯ Е С ДЪХ ЗЛОКОБЕН! /27-ми юни/



Отново за жената-смърт, моя родственица.

---------------------------------

Чий ли вихър в живота те довея?
Кой ти внушава да ме ненавиждаш?
Виж как настръхнало те гледа Гея
и те нарича смърт скоропостижна.
С години мъчиш моите роднини.
Вампирът в теб изсмуква им живота.
По змийски съскат устните ти сини.
В теб властват демоните от Голгота.
Небето пожела да стана силна
и да те погна с мантри на Нирвана.
Дойде моментът! - Твоят трон се килна!
Ще си платиш, прокобо обиграна!
Днес мъртвите, които с вой загроби,
ще наизлязат с кръстове възмездни.
Ще видиш как ужасните злокоби
ще бъдеш глътнати от черна бездна!

27.06. 2007, 16ч.33мин., сряда.
-----
Искам да припомня, че Нирвана пише своите стихове-мантри чрез
ръката ми. Те играят важна роля за кармичните развръзки.
Гневът в някои от тях  е гняв на небето, който няма нищо общо с мен. 
Защото по природа съм спокоен и уравновесен човек, чужд на злобни изблици.
Тук публикувам ЗАКАНИТЕ НА НЕБЕСНОТО ВЪЗМЕЗДИЕ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар