четвъртък, 12 август 2010 г.

780. РОДЕНА ДА ТЕ ОБОЖАВА! /7-ми август/





Погалвам те с поглед смутен...
Изваян от длани небесни,
ти вграждаш лъчите си в мен

и знам - твое звездно сърце съм!
Сълза бях в най-мрачния час.
Невзрачна, самотна и дива,
копняла за огнен Пегàс,
се вкопчвах в случайните гриви.
Сред облаци чужди летях.
В греховни любови се вричах.
Но днес се прочистих от грях -
сега съм небесно момиче!
Вълшебните думички знам
и с тях твоя мир ще омая.
Едно вдъхновено "сезам"
за нас ще отключи безкрая.
Венера в платно на Далù
ни гледа със поглед разчувстван.
Ще спре от тъга да боли,
щом мрака превърнем в изкуство.
Заглеждаш ме огнено ти,
решил, че съм звездната слава,
рисувана с лунни черти,
родена да те обожава!

7.08.1993, 20ч.10мин.
-----
1. Пегàс - крилат кон от древногръцката
митология, символизиращ поетическото
вдъхновение.
2. Салвадор Далù - гениален художник,
сюрреалист от Испания. През 1929г. той среща
бъдещата си съпруга Гала, която е била преди това
спътница в живота на френския поет Пол Елюар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар