четвъртък, 12 август 2010 г.

777. ОГРЯНА ОТ ПЪРВИТЕ ЛЪЧИ /5-ти август/




Гугутка пее. Чува се камбана.

Петлите гонят тъмното от двора...
Приятно е, във ранен час да станеш,
прозорец към зората да отвориш...
Цветята струпват аромат на пруста,
а ти росата им със поглед пиеш.
В премàла всяка клетка се отпуска,
подластна на предутринни магии.
На гости съм. Но все едно съм в къщи...
Със спомените детски съм се сляла.
Иди си, разум - тежък, мрачен, смръщен!
Ела, любов, разискрена до бяло!

5.08.1993, 6ч.59мин.
-----
В гр.Стамболийски съм. Някога се казваше
гр.Кричим, после Нови Кричим. Тук живее
леля Васа, близначка на майка ми, с двете
си дъщери - Мима/Мария/ и Таня...Домът
на Мимето има особено приятно излъчване,
което докосна лиричните струни в сърцето ми...
Гугутката, която рано-рано запя, както и радостното
кукуригане - също ме вдъхновиха да грабна химикала

преди първите лъчи на изгрева...

Няма коментари:

Публикуване на коментар